Film: Casanova (2005)

“Give me a man who is man enough to give himself just to the woman who is worth him. If that woman were me I would love him alone and forever.”
— Francesca Bruni (Casanova)

Mă aşteptam ca filmul să conţină mai multă pasiune, mai multă poveste erotică, mai mult decât un fir de evenimente, destul de previzibile. Ai impresia că urmăreşti un film povestit, în care naratorul îţi spune cele mai importante momente. Mă bucur totuşi că au pus un actor urâţel, Heath Ledger, în rolul principal- ca să nu mi se pară un clişeu, Casanova bărbatul fatal- şi frumos, şi cuceritor, şi deştept, şi bun la…toate. I-aş da nota 7.

8 thoughts on “Film: Casanova (2005)

  1. slab(ut) filmul, asa e. ia vezi asta de-ti place: the other boleyn girl!
    sau mai e: the young victoria! ori chiar the merchant of venice, cu tematici asemanatoare!🙂

  2. Heath Ledger, uratel ?😦 Mie mi-a placut filmul. In locul The other boleyn girl, recomand serialul The Tudors, care relateaza intreaga poveste a celor 6 sotii a regelui Henri al 8lea.

  3. Imi aduc aminte de el, dar nu m-a impresioant. E mai mult o comedie, iar rolul facut de Ledger e slab (poate printre cele mai slabe ale carierei). Daca iti place Ledger, vizioneaza Candy.

  4. mi-aduc aminte cum m-am intristat cand am aflat vestea despre moartea lui Ledger in ianuarie 2008… era sa ajunga departe, avea asa o buna stofa de actor. Casanova e foarte buna recomandare, desi eu pun Dark Knightu’ pe primul loc! a jucat fantastic acolo…

Împarte o felie de grapefruit :)

