Bărbaţi care nu merită…

Vroiam să scriu despre tipul de bărbat care îţi spune – Da, sunt într-o relaţie, dar nu mai merge, nu mai e ca înainte. E complicat. – ceea ce, în traducere liberă ar însemna- vreau şi eu un altfel de sex, dar n-am bani să mă duc la curve. Genul de bărbat care e interesat mereu de ceva nou, chiar dacă are o prietenă bună, din toate punctele de vedere. Bărbatul căruia îi place să înşele, dar care e obsedat să nu fie înşelat.

Da, am vrut să scriu despre asta, dar mi-am zis: – Stii ce- nu se merită! Nu se merită să scriu despre ei sau despre alte prototipuri de bărbaţi rataţi, vânători de piele goală şi femei proaste. Trebuie să existe şi din ăştia, ca să aibă doamnele de companie un job. Mi-am pierdut interesul în bărbaţii ieftini, papă-lapte. Puţoi din ăştia care au impresia că pot să fraierească orice femeie, obişnuiţi fiind cu femei uşor de manipulat.

Datorită unor astfel de siliconaţi cu atitudine, am învăţat să apreciez mai mult bărbaţii buni. Nu există bărbat perfect, dar slava Domnlui pentru bărbatul normal. Şi-am să iubesc, de o mie de ori mai mult, bărbatul care îşi întoarce privirea după mine, obosită şi în blugi fiind, decât cel care fluieră după fusta mea normal de scurtă. Mai sunt fericită că, după o anumită perioadă, într-o anumită perioadă a vieţii tale, nu mai plângi din cauza unui bărbat decât dacă te surprinde plăcut.

9 thoughts on “Bărbaţi care nu merită…

  1. dap dap dap…de acord cu tine.chiar ieri in hereastrau fiind cu o prietena ne abordeaza unii cu “ce faceti frumoaselor?”….si mi se pare cea mai lame replica de agatat posibil:D

  2. Pe principiul celor care ar f?$e tot ce zboara doar din satisfacerea libidoului ti-e plina strada.

    Unde te gasesti ca barbatii pot fi si apreciati. Dar nu te avanta prea tare caci barbatul e animal parsiv si ar trebui apreciat in somn sau in fata altora ca sa nu i se urce la cap. Cu alte cuvinte barbatul bun e omul caruia merita sa-i faci PR cand esti asociat cu el pt ca e pasare rara.

  3. “Mai sunt fericită că, după o anumită perioadă, într-o anumită perioadă a vieţii tale, nu mai plângi din cauza unui bărbat decât dacă te surprinde plăcut.” sa stii ca ajungi asa la un moment dat, dupa multi tipi pe care ii intalnesti si te saturi sa mai suferi si sa mai pui suflet aiurea🙂

  4. “Mai sunt fericită că, după o anumită perioadă, într-o anumită perioadă a vieţii tale, nu mai plângi din cauza unui bărbat decât dacă te surprinde plăcut.” Sa stii! :))

  5. Daca ar fi atat de simplu….. nu cred ca te gandeai ca o sa ti raspunda unu care se simte inculpat in randurile tale. Ai dreptate in mai tot ce scrii numai ca si noi si voi, toti suntem oameni cu slabiciuni. Ce descrii tu in prmele randuri e intradevar un gen de Don Juan care nu trebuie neaparat sa fie ieftin, poate sa fie constient si plin de remuscari. Diversitatea e mare, catalogarea nu ne ajuta si in timp invatam ca e greu sa faci reguli pe care sa le respecti, oricum frumos articol.

  6. După cum am spus şi pe blogul meu, eu nu am plâns niciodată după un bărbat, doar după o vedetă care era super la modă atunci🙂 Şi chiar am să încerc să nu o fac, pentru că dacă un el din viitor mă va iubi, nu mă va face să plâng.Doar de fericire, cum ai spus tu!😉

  7. desigur ca asa e, dar pun pariu ca nu o sa iesi cu un tip “de treaba” ci tot o sa te simti atrasa de “baieti rai” cu freza, ceas si haine mulate. Ca sunt mai periculosi si mint mult. Ah, doar nu credeai ca toate povestile care le spun ei despre cat de minunati sunt si cum s-au luptat cu yeti sunt adevarate, nu? NU SUNTETI ATAT DE NAIVE, refuz sa cred ca radeti la pseudoglumele lor pt ca ii credeti amuzanti. De obicei fetele care se plang toata ziua de barbati sunt alea care ies cu ultimiele specimene ale sexului nostru si ne catalogheaza pe toti dupa cativa inculti care agata cu “hello printesa” cum a zis cineva mai sus.

  8. Femeile care sustin ca nu au plans niciodata dupa un barbat doar braveaza. Si reciproca este valabila. Cu timpul insa, o sa gasesti si barbati care o sa te faca sa vrei sa te cuibaresti la pieptul lor pentru ca te fac sa te simti femeie. Si unui astfel de barbat poate merita sa-i dai o sansa. Daca vrei sa ceri un sfat despre comportamentul unui barbat, in nici un caz nu-l cere unei/unor femei. Pentru ca iti vor spune doar ce vrei sa auzi. Si asta o sa te incurce si mai tare. Fiindca nu o sa mai intelegi nimic. O zi placuta sa ai.🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

