Oameni şi oameni

Am cunoscut azi un cipriot care a terminat la Politehnică, în Bucureşti, anul trecut. Ne-am întrecut la cine ştie mai multe despre capitală, ba chiar am vorbit puţin în română. Spunea, printre altele, că şi lui îi este dor de covrigăria de la Unirii.

Mai trebuie să cunosc pe cineva din Brazilia ca să spun că, oficial, am prieteni din toată lumea- ceea ce e bine- şi nu- în Anglia. Din propria experienţă, ca fată- nu faci casă bună cu asiaticii şi e cel mai bine, dacă vii aici, să îi eviţi. Sunt extrem de insistenţi.

Momentan lucrez cu englezi şi viaţa mea e mult mai calmă; mi-am promis că nu mai lucrez cu turci, pakistanezi sau indieni. Sunt atât de libidinoşi, până la nesimţire. Nu degeaba o fi vorba aia: – Eşti turc, nu înţelegi?

Cu toate că am cunoscut mai mulţi oameni neserioşi, decât oameni buni, sunt recunoscătoare oamenilor care m-au ajutat, cum au putut, cu ce au putut. Am învăţat cum trebuie să vorbeşti şi să te porţi cu fiecare naţie în parte- căci nu doar limba e o problemă.

3 thoughts on “Oameni şi oameni

  1. si eu am aceeasi parere despre indieni, turci, asiatici si pakistanezi. ma scarbeste chiar si numai privirea lor. se plang ca nu sunt placuti, dar nu ar face nici in ruptul capului ceva sa schimbe asta.

  2. Dear nu generalizati va rog. Cu indieni nu am interactionat insa la capitolul asiatici am cunoscut japonezi, iar prima, a doua si a treia impresie au fost ok. Unii sunt intr-adevar putin artificiali dar exista si la ei f multi ok.
    In ceea ce-i priveste pe turci si pe muslimani🙂 poveste e la fel. Am cunoscut si the good, si the bad si the ugly. Am un amic f bun yemenit care e de o calitate care ar putea face multi oameni de pe planeta sa paleasca.
    Uite asa am ajuns si avocatul natiunilor.🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

