English breakfast

Dimineaţa miroase a cârnaţi, şuncă, ochiuri, fasole, ciuperci, caşcaval topit peste cartof copt la cuptor (jack potatoe). Felii de pâine cu usturoi (garlig bread) şi ceai negru cu lapte. Până şi la Macdonalds (cel puţin în zona care muncesc) nu se serveşte decât english breakfast- fără altceva specific meniului cu care ne-am obişnuit. Abia după ora 11 poţi să comanzi cartofi prăjiţi şi mac puişor.

Eu, de 2 ani, nu mănânc porc şi nu înţeleg cum, oamenii, la ora 7-8-9 pot să mănânce atât de mult şi atât de gras la micul dejun. Cred că sunt singurul martir care intră în Macdonalds şi cere doar ceai, că n-am altceva ce. Dacă mă întreabă de nu-mi doresc ceva din meniu, răspund că nu mănânc porc- musulmanii m-ar aplauda, dar nici ei nu calcă pe acolo, dimineaţa.

Mi s-a făcut un dor teribil de mirosul de la Unirii- a covrigi cu mac şi susan sau a covrigi cu miere şi nucă. A brânzoaice cu stafide. Yami-yam. Propietarul meu e la dietă, cică. Seara mănâncă morcovi, iar dimineaţa mănâncă asta:

17 thoughts on “English breakfast

  1. Păi cică micul dejun trebuie să fie cea mai copioasă masă … :))))
    Faza cu micul dejun de la Mc nu o știam nici eu până când n-am ajuns în București, la gară, într-o dimineață … și îmi era foame .. și am văzut că nu puteam comanda ce vroiam. :)))

  2. Fiecare cu preferintele lui, clar dar… totusi, parca e prea mult. Farfuria aia – prima – iti lasa impresia ca e pregatita de-unul care stie ca vine sfarsitul lumii si se teme c-o sa-i lipseasca… mancarea. Cam mult, din cam multe.
    Zi faina!

  3. Neata! Nu ti se pare normal? Daca as manca asa ceva la micul dejun, clar ca seara as manca morcovi :))))

    Eu nu am servit micul dejun pana acum, asa ca mi-ai facut pofta de mancare cum nu iti inchipui :))

  4. Daca “micul” dejun e singura masa a englezilor din zi, este explicabila cantitatea impresionanta de alimente din farfurie, daca nu…atunci clar exagereaza.

  5. ce sa facem…enlezu e foarte ocupat… daca are timp sa manance in tipul zilei,nu are chef sa-si mai pregateasca mancare asa ca mananca dimineata ceva,iar restul se ,,adaposteste” in geanata lui…:D…sau cand nu are timp nici pentru masa le adaposteste in stomacelul lui gigant….a si faza cu dieta…ce sa faca nenea daca nu are bani decat pentru o masa dinaia pe zi…seara roade morcovu…:D

  6. “Propietarul meu e la dietă,” – esti proprietatea cuiva?
    just kidding, probabil ai vrut sa spui persoana la care stai in uk (is it “land lord”?)

  7. Englezii stiu ca au o traditie a micului dejun cosistent. Ma intreb daca ei au lansat zicala “micul dejun e cea mai importanta masa a zilei”.

  8. Arată minunat micul dejun. Cred că o să fac și eu o excepție de la stilul meu de viață în concediu ca să-mi pregătesc așa ceva, cu mici modificări esenția: ori lipide, ori glucide. În rest, arată apetisant, simt mirosul aproape. Deh! gurmandă declarată și fără posibilități de vindecare.

    La cât mai multe dimineți începute așa tentant!

  9. gross :-S English breakfast-ul asta ar trebui sa ramana la el acolo acasa (in U.K)😛 da romanii, nah, ce sa faca si ei, tre sa copieze ca sa supravietuiasca….

  10. Nici eu nu aş putea să mănânc aşa ceva…şi mai ales la mic dejun🙂 Un ceai/cafeluţă, pâine prăjită cu dulceaţă sau cereale şi I’m off to go🙂

  11. Nici eu nu l-am suportat la inceput, :)) eram gen, tulai maica, ce mai e si asta. But now, I love it. It’s the best cure for a hangover as well! Si partea buna, ma tine aproape toata ziua cu facultatea si munca.

Împarte o felie de grapefruit :)

