I’m virgin active

(Ştiu, titlul te-a atras) V-am mai spus, muncesc non stop. Încerc să fac de toate- şi ce nu-mi place, şi ce-mi place- altfel nu se poate, credeţi-mă. Uneori mă uimeşte sursa asta de energie, dar cred că, atunci când n-are cine te bate la cap, îţi vezi liniştit de viaţa ta- motiv pentru care îmi iubesc libertatea, momentan.

Pentru că sunt de râsul găinii, că nu ştiu să înot, unul dintre prietenii de aici m-a invitat la sala unde merge el. Mi-a plăcut din prima metoda de promovare a centrului- ai 6 invitaţii gratuite, timp de o lună, în fiecare lună de abonament, pentru prieteni. Bineînţeles că din cei 6 prieteni, cel puţin 4 îşi fac abonament, după prima vizită: Internet, Sală de Fitness, Sală de Aerobic, Piscină pe 5 nivele de dificultate, Saună Dry, Saună cu aburi, Jacuzzi, Antrenori personal, Instructori de înot, Dans, etc- căci nu le-am aflat pe toate, încă.

Na, mi-am făcut abonament la Virgin, din simplu motiv că au deschis până târziu şi primesc şi leşinate ca mine, dornice de mişcare. Eu nu fac sport ca să slăbesc, nici ca să invoc, drept clişeu, motivul unei vieţi mai sănătoase, doar că atunci când alerg (de exemplu) reuşesc să mă relaxez, oricât de obosită n-aş fi. De aceea, cred că cei de spun că nu mai au putere să mai şi mişcare, după 7-8 ore de muncă, nici măcar n-au încercat. Am început, deci, să iau lecţii de înot, pe lângă sală, saună şi restul de sus. O să-mi iasă sănătate pe ochi!

Am, prin urmare, 6 invitaţii gratuite, dacă vă gândiţi să mă vizitaţi, în următoarele 30 de zile. Am scris acest articol, în speranţa ca din X cititori, măcar Y să îşi mişte fundu’ la mişcare- nu pentru ca să slăbească, nu pentru că să fie mai sănătos, nu pentru că aşa fac unii, de zic că e bine- ci pentru… un motiv mai puternic decât toate astea la un loc. Minte sănătoasă, în corp sănătos- alegerea e întotdeauna primul pas.

6 thoughts on “I’m virgin active

  1. n-am cum ajunge in 30 de zile, dar multumesc pentru informatie.
    (nu titlul m-a atras, nici macar subliminal) ci sunt doar anuntat cand postez ceva nou si cum eram on line doar ideea ta de a fi numit astfel postarea a facut ca tu, posibil sa fi avut motivatia intrinseca de a scrie ceva si-n paranteza (imediat dupa titlu!)
    mai, ce sa zic, ma bucur pentru vitalitatea de care debordezi, de optimismul, de prospetimea fizica si psiho-emotionala pe care le anunti printre randuri prin cuvintele insirate inspirat in postarile tale! oriunde ar fi sa inoti si indiferent dupa cate ore super-aglomerate avut-ai pe la munci, de se va intampla sa ti se puna vreun carcel in plin swimming (si mai ales de e localizat la degetele picioarelor sau in zona tibiei) continua inotatul pana la marginea poolului si uita de disconfortul fizic! se intampla sa apara astfel de carcei cand ti-e lumea mai draga, dar sub solicitare fizico-nervoasa mare si intr-o apa recisoara. ce am zis eu e doar sfat si asa sper sa ramana.

    weekend placut Grapefruit Maria!

  2. o fac deja de 5 ani si la medic nu am fost cam tot atatea ani … ptu ptu ptu
    Oameni buni faceti sport. Sportul e mai mult mental decat fizic … iak ashe

  3. Si eu vreau sa invat sa inot, candva😦. Nu stiu cine o avea rabdare cu mine:))
    Eu fac, cel putin, 30 minute pe zi, miscare, si ma simt mult mai bine.
    Au venit niste oameni in vizita la noi si am fost nevoiti sa mergem si pe jos, nu numai cu masina, si nu prea au fost incantati. Ne opream la fiecare 5 minute iar eu nu eram obosita nici dupa 1 ora de mers.

  4. Sportul, miscarea e ceva esential in viata unui om. Si eu merg la sala si pe langa asta mai merg si la antrenamente imediat dupa. evident eu nu lucru decat in week-end si nici atunci nu ma opresc din sport.

  5. Da, si eu am avut abonament la Virgin si e super fain la ei, au de toate pentru toti.🙂 Piscina nu am incercat-o pentru ca mi-e frica de apa si nu stiu sa inot. Si nici nu cred ca voi invata vreodata.

  6. Si eu mi-am propus sa invat sa inot anul asta, dar nu am mai reusit😦. Recunoc, am fost si puturoasa, dar s-au ivit si cateva evenimente importante. Poate la anul chiar am sa reusesc :d. In fond, niciodata nu e prea tarziu, nu?🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

