Grupurile de/ pentru bloggeri

Am fost invitată în câteva grupuri de/ pentru bloggeri şi am renunţat. Nu am nimic împotriva promovării blogului, dar nu cred că acesta ar trebui să fie singurul scop al grupului. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu şi Ion Creangă, iubim oamenii care iubesc alţi oameni. Cu alte cuvinte, îmi este mult mai drag un blogger care recomandă alte bloguri, decât propriul link- acest lucru spune multe despre tine, ca om, ca blogger, ca membru al unui grup.

Un alt lucru, pe care tind să-l precizez: nu accept link-uri pe Wall-ul meu, dacă fac trimitere către blogul tău. Dacă vrei să-mi recomanzi altceva, e ok, daca vrei să-mi arăţi ce ai scris (iar Wall-ul meu e o bună oportunitate de promovare), îţi recomand să te înscrii în grupurile menţionate mai sus, unde nu subscriu, din acelaşi motiv pentru care nu îţi accept propriul link pe pagina mea de Facebook. Dacă îmi place ceva, pot să dau singură, din propria iniţiativă, Like sau Share.

One thought on “Grupurile de/ pentru bloggeri

Împarte o felie de grapefruit :)

