Ştii ce mă face fericită?

Despre Claudia Tocilă o să vă povestesc, cu drag, în alt post. Acum, tot cu drag, o să vă spun despre lucrurile care mă fac pe mine fericită, drept urmare a lepşei primite, atât de la Claudia, cât şi de la theoverdoseweneed:

“ I am neither an optimist nor pessimist, but a possibilist. ”

– Max Lerner

– Când lumea mă întreabă ce fac, iar eu răspund “excelent“, chiar dacă am avut o zi oribilă. Zâmbetul lor mă face să mă simt mai bine.
– Când îmi cumpăr flori de floarea soarelui. Bărbaţii pot să-mi cumpere ce flori vor ei, floarea-soarelui mi-o cumpăr singură.
– Când primesc diferite lucruri gratuit (în special de la magazinul de fructe şi legume) doar pentru că zâmbesc şi vorbesc frumos. O rodie pentru gropiţe, o grefă pentru accent.
– Când am multe lucruri de făcut, pentru că ştiu că o să mi reuşească multe.
– Când fac jogging sau dansez. Sunt momentele mele de maximă relaxare.
– Când reuşesc să-mi spun azi am cunoscut un om bun- azi AM fost un om bun.
– Când primesc mesaje drăguţe sau mailuri de suflet.
– Când mă bate Doamne-Doamne, cu supărări mici, deşi aş merita altele, mai mari.
– Când ajung la casa de marcat, iar produsele pe care le-am cumpărat sunt mai ieftine.
– Când reuşesc să scriu pe blog.
– Când ajung acasă şi răsuflu uşurată că nu a luat foc, iar fierul de călcat sau placa nu sunt în priză, aşa cum avut impresia, toată ziua, că le-am lăsat.
– Când găsesc produse cu extract de grapefruit. Mai nou, am descoperit şerbetul de grapefruit roşu, servit la cornet.
– Când îmi scrie mama mesaj, la 7 dimineaţa (9, ora României) şi mă întreabă ce faci? Nu pot să mă supăr pe ea, pentru că se gândeşte la mine.

Leapşa merge mai departe la Gabriela Elena şi Cătălina Platon drept mulţumire pentru fiecare zâmbet pe care mi l-au dăruit până acum.

7 thoughts on “Ştii ce mă face fericită?

  1. Nu degeaba se spune ca fericirea vine din lucruri marunte. Chiar e ceva deosebit sa te poti bucura de tot ce-ai insirat tu mai sus. Felicitari! Sa ai o zi cu oameni buni, buni de tot! Ca, pana la urma, dintre toate, aia cred ca-i fericirea de pe locul intai. 🙂

  2. frumos post🙂 Sa stii ca si eu sunt extrem de fericita cand ajung la casa de marcat si constat ca produsele sunt mai ieftine😀

Împarte o felie de grapefruit :)

