Recomandare produs: Fond de ten Max Factor Colour Adapt

Mi-am găsit, în apropierea locului de muncă, un magazin cu produse cosmetice unde nu doar cumperi, ci şi primeşti sfaturi în legătură cu tenul tău, ce produs ţi se potrivesc mai bine; magazin unde poţi să încerci diferite produse, ca să nu ajungi acasă, dezamăgită de cumpărături- când defapt ar trebui să te facă şi mai fericită, şi mai frumoasă. Vă amintiţi Rimelul L’Oreal Paris – Volume Million Lashes? Încă sunt încântată de el.

Până acum am folosit fondul de ten Lasting Finish, de la Rimmel. Azi mi-am luat fondul de ten de la Max Factor- Colour Adapt– nuanţa 55 Blushing Beige. Am fost surprinsă, iniţial, de textură- care se întinde perfect, acoperă foarte bine, fără să lase (cum lasă majoritatea fondurilor de ten) urme şi tentă de pudră. Mi-a plăcut şi faptul că, folosind o picătură, poţi acoperi o suprafaţa mare din piele- având impresia că te dai cu o cremă hidratantă. Se absoarbe rapid; nu arată artificial- ci are o textură foarte naturală. Miroase frumos. Me love it.

P.S. Acesta nu este un post publicitar, ci părerea personală asupra produselor menţionate.

4 thoughts on “Recomandare produs: Fond de ten Max Factor Colour Adapt

  1. Si mie imi place acest fond de ten, il folosesc de cativa ani buni de acum (nuanta Sand). Imi place si Affinitone Mineral de la Maybelline, noua mea descoperire.

    • Mihaela, tocmai mi-am cumparat si eu Affinitone Mineral la sugestia ta. Abia astept sa-l testez. Cu proxima ocazie voi incerca si recomandarea din acest articol.🙂

  2. N-ar trebui sa facem rabat de la calitate. Eu mi-am cumparat cateva rimeluri ieftine de la Oriflame si Avon pe care a trebuit sa le arunc dupa prima utilizare. Asa ca de banii aia puteam lua unul bun.

Împarte o felie de grapefruit :)

