If love…

În urmă cu o lună, (a trecut deja o lună?) vorbeam cu unul dintre prietenii mei- băiat- despre relaţiile lui şi îi spuneam că, din punctul meu de vedere, el acceptă ce i se dă, dar nu ia ce îşi doreşte- poate din frica de a fi respins, poate din jenă, poate din subapreciere şi neîncredere în el. El acceptă fetele care îşi doresc o relaţie cu el, nu caută o fată cu care să vrea el să aibă o relaţie.

Te-ai gândit pe cine ai acceptat, pentru că s-a întâmplat să fie, şi pe cine ai acceptat, pentru că ţi-ai dorit să fie în viaţa ta? Iubim ce ne place sau iubim ce ni se dă?

11 thoughts on “If love…

  1. Eu fie că am primit ce mi s-a dat, fie că am iubit pe cine mi-am dorit, până la urmă s-a dovedit a fi tot un foc de paie.

  2. Draga Grapefruit, eu consider ca suntem atrasi uneori de ‘lucrurile’ ce par a fi imposibilie. Daca prin nu stiu ce eroare, ajungem totusi sa avem parte de ele, bucuria se preschimba, in scurt timp, in dezamagire. Realizam ca am fost prizonierii unor iluzii. Alteori…facem compromisuri, primim ceea ce ni se ofera pt a scapa de singuratate, dar se pare ca si acest tip de relatie se destrama.

    Parerea mea e ca nu putem rationaliza o astfel de legatura. O sa vezi ca, pur si simplu, se intampla, te prinzi in ea, uneori plutesti, alteori simti ca e nevoie sa lupti. De asemenea, tb sa fim constiente ca e usor sa cunosti pe cineva si chiar sa te casatoresti, dar e greu sa mentii dragostea vie pt o perioada indelungata.

  3. N-am primit niciodata ce mi s-a dat fapt pentru care am avut si am o singura relatie.
    Adica printre cativa pe care i-am placut, unul tot s-a nimerit sa fie cu mine.

    Dar in zilele noastre intotdeauna e vorba de cantitate, unii oameni se abandoneaza prea repede hazardului, in zeci de brate.

    Niciodata n-am putut sa las sa se apropie pe cineva din proprie initiativa, poate si pentru ca nu stiu cum dracu se intampla in viata…dar mereu atrageam tot felul de indivizi, depaaarte de ceea ce imi doream eu pentru mine.
    Increderea mi-o castig greu fata de mine insami si ceva mai greu si fata de tine, prin urmare n-ai sa ma gasesti niciodata altundeva decat in patul meu, n-o sa te insel nici daca vreau pt.ca am o putere se autocenzurare mai ceva ca astia de la cna si singurul mod in care ma pot pierde intr-un semi-mod, e sa fiu indragostita. Desi chiar si-atunciramane de vazut.

    Ma uit la multe dintre amicele mele ca unele s-au si casatorit cu primii baieti care le-au curtat : )) si i-au acceptat parca prea usor, ca deh…fetele trebuie sa se lase agatate si nu se cade sa fie invers (lol).

    Unii vin cu pretexte de genul “n-ai de unde sa stii pana nu incerci”…my ass, pe-astia imi vine sa-i pocnesc! Daca ti-am spus cu 3 secunde mai devreme ca nu sunt interesata, crede-ma nu-s una din aia care face pe interesanta, mie daca nu-mi placi de la inceput, n-o sa-mi placi niciodata!

    Sunt de parere ca trebuie mereu sa cauti ceea ce iti doresti tu, ca doar n-o sa vina din prima mierea la tine …zau.

    • daca “chiar si atunci ramane de vazut” atunci eu intreb: tu traiesti sau doar rationezi in legatura cu verbul “a trai”? poti sa te bucuri de-o bucata de ciocolata fara sa analizezi din ce-i facuta, gramaje, procente, calorii, etc.? life is (also) about taking chances …

      • Nu vad de ce s-ar pune problema asa.
        Sunt oameni a caror sete de cunoastere ori spiritualitate trece cu mult peste banalitatea unei muscaturi dintr-o tableta de ciocolata (metaforic vorbind). Nu zice nimeni ca nu simt gustul, dar imi place sa ma infrupt cu grija. Si nu imbratrisez deloc ideea asta de a ma aseza in linie cu restul indivizilor…

        Cat despre riscuri…as prefera sa nu … Nu vreau ca ratiunea sa mature cu mine pe jos doar pentru c-am vrut sa fac pe grozava.

  4. Momentan iubesc ce imi place si imi e bine asa. Pana acum mi s-a intamplat sa iubesc ce mi s-a dat, si nu m-am simtit deloc implinita..

  5. Am facut lucrul asta.Am acceptat un om langa mine odata doar pentru ca el isi dorea foarte mult sa fie langa mine, poate din nevoia mea disperata de a ma simti iubita si a sti ca cineva e acolo pentru mine. Si am sa regret asta pentru tot restul vietii mele. Pentru ca baiatul respectiv era un om extraordinar, care ar fi facut si inca ar face orice pentru mine, ca eu sa realizez dupa foarte mult timp ca nu pot iubi un om doar pentru ca eu sunt totul pentru el. Momentul in care am realizat asta a fost groaznic, a fost cumplit de greu sa ies din relatia aia, dar daca nu o faceam, ar fi insemnat sa ma mint pe mine si sa il mint si pe el. I-am frant inima. Si inca ma simt vinovata pentru asta.
    mai bine lupti si suferi pentru o iluzie decat sa crezi sa crezi ca esti fericit iubind ce ti se da. ..

  6. daca nu mi se ofera … inseamna ca mi-am luat eu, mai mult sau mai putin fortat … iar asa ceva nu vreau eu! a iubi inseamna pentru mine a oferi … din toata inima si fara a rationa. ideala ar fi acea intalnire la mijloc … da’ viata nu tine cont de creatiile ratiunii umane. in plus, daca e vorba de iubire, atunci as spune ca nu conteaza “cine a iubit primul” (dintre cei doi care acum se iubesc reciproc).

Împarte o felie de grapefruit :)

