Exişti?

…şi să mă iubească aşa cum sunt. Să nu spună că sunt nebună, dacă vreau rochie de mireasă roşie sau scurtă, verde sau decoltată. Să nu strâmbe din nas şi să zică ca doar curvele îşi fac, dacă vreau un tatuaj, ci să mă ţină de mână, mândru de curajul meu.

Să-mi desene inimioare pe abdomen şi să-mi sărute genunchii. Să îl iubesc aşa cum este- iar el să fie extraordinar. Atent, plin de detalii- în fiecare zi, pentru totdeauna. Să-mi toarne vin în pahar şi să mă admire, când îmi muşc buzele, ca să sorb picături de alcool.

Să ştiu că mă iubeşte, dar să aflu asta în fiecare zi- ca pe o lecţie nouă. Să îl iubesc altfel, începând cu fiecare zori de zi, după ce am face dragoste. Să mă sărute peste farfuria de la cină şi să-mi spună nimicuri dulci, iar eu să-i mulţumesc spunându-i cât de extraordinar este.

Să fie motivul meu pentru tot, dar mai ales, să fie dovada mea de dragoste- că dragostea există. Să fie mai mult decât un bărbat- să fie bărbatul care iubeşte din tot sufletul: pe mine, oamenii, lucrurile simple, viaţa. Să se gâdile. Să fie fericit- cu mine, pentru mine.

8 thoughts on “Exişti?

  1. Exista!!!! In povesti cu printese, in romane de dragoste si filme romantice de la Hollywood! In viata reala, se presupune ca specia exista, dar e greu de gasit dovezi: cel mai mare mister de la Big Foot incoace! Daca cumva dau de el, il rapesc si nu-i mai dau drumul!

  2. Am si eu in cap tot felul de ganduri impletite in tesatura de poveste, inspirate din filme romantice care pana la urma au ajuns sa fie toxice.. pentru ca nu se intampla…si apar alte ganduri otravitoare si chinuitoare “oare sunt eu de pa alta planeta, oare este ceva in neregula cu mine?” anume pentru ca sunt lucruri care nu cer sacrificii, nici vreo valoare care sa nu poata fi acoperita cu avutii materiale.. si asta cel mai mult roade..ca acele lucruri tre sa vina din launtru.. si nu vin.. si apoi ma intreb, poate problema e in mine.. poate eu nu inspir..dar apoi, imi revin si imi zic.. totusi totsi avem noi pe lumea aceeasta o perche, tre sa cascam ochii. sau din contra sa nu mai stam sa asteptam ca pe jar.. cine are de venit, va veni cu sigurantsa.. si apoi, mai era vorba aia” fericirea ti-o mai faci si singura”.. eu cred ca toate noi avem printsul nostru, si povestea noastra, dar este in competentsa noastra cu ce o umplem.

Împarte o felie de grapefruit :)

