Reţetă: Paste cu creveţi

Am învăţat şi eu ceva bun, la propriu, de la un băiat- paste cu creveţi- reţetă italiană. Se prepară uşor, repede şi yami-yami (dacă vă plac creveţii.) E nevoie de:
– paste (desigurorum)
– creveţi (doooh)
– roşii cherry tomatoes (din alea mici)
Pastele se pun la fiert, roşiile se taie în jumătate şi se pun la prăjito-fiert (într-o altă oală cu puţin ulei de măsline şi puţină apă); la fel şi creveţii, în oală separată- ca să aveţi ce spăla, desigur. Toate sunt gata, aproximativ, în acelaşi timp (depinde de câte minute necesită pastele pentru fierbere, în general, 10-12 minute). După ce stoarcem pastele, adăugam roşiile şi creveţii, amestecăm- punem rapid în farfurie, până nu ni se lungeşte limba de poftă şi macaroanele de prea bun gust.

A doua oară când am gătit, am stors şi puţină lămâie, fără supravegherea bucătarului- şi mi-a plăcut mai mult aşa. Cu lămâie. Servim cu vin alb; mulţumim pentru masă şi facem dragoste cu bucătăreasa sau cu bucătarul. Ultima parte, din câte observaţi, e invenţie moldovenească- să nu zică lumea că nu mă pricep.

4 thoughts on “Reţetă: Paste cu creveţi

Împarte o felie de grapefruit :)

