Un MILION? Peste un milion!

Vă mulţumesc, de UN MILION de ori, pentru fiecare vizită, din greşeală sau din dragoste, pe pagina blogului. Un milion! Sunt milionară! Milionară în gânduri, memorii, prieteni, idei, sfaturi, recompense, lecţii de viaţă. Milionară prin faptul că am făcut asta din dragoste şi nu aş fi crezut niciodată că o să se ajungă aici- să mi se răspundă cu dragoste.

Mă întreb dacă blogul mi-a schimbat viaţa, iar răspunsul se află în fiecare dintre posturile mele. Am învăţat, scriind, să mă bucur de fiecare moment care inspiră şi să mă inspir- pentru a crea alte momente. Înainte de a face alte lucruri extraordinare în viaţa mea, mă bucur că am făcut acest blog şi că am muncit la el, cu drag. Sunt mândră de el- mi-am demonstrat că pot orice, chiar şi atunci când nu-mi propun un scop anume.

Azi mă simt bine datorită vouă- parte din blogul meu- oameni pentru care scriu. Azi simt că sunt un punct mic-mic, aşezat la un capăt de propoziţie sau deasupra unui “i”, iar voi sunteţi cuvintele care se formează în jurul meu. Vă mulţumesc, nu pentru vizite, ci pentru prezenţă, nu în pagini de rating, ci în sufleţelul meu. V-am vitaminizat!

14 thoughts on “Un MILION? Peste un milion!

  1. sunt ferm convins ca nu cantitatea e cea care te impresioneaza cel mai mult, cat bucuria de a interactiona si de a comunica in diverse aspecte cu oameni de prin multe coltisoare ale lumii de la care ai invatat cate ceva, pe care i-ai sfatuit chiar tu, cu care mentii o legatura de autor de blog si cititori, iar cum relatia de comunicare emitent de mesaj-receptor cam presupune o usoara dependenta a publicului de cel care emite, pare-se ca ai reusit-o si pe aceasta, indiferent daca ti-ai propus, ori ba!

    toate bune pe mai departe!🙂

  2. Si eu iti multumesc pentru posturile tale minunate. Zilnic intru pe blogul tau, il mai “rasfoiesc”, ma mai vitaminizez, mai citesc din articolele ceva mai vechi, ma mai inspir, ma mai umplu de optimism, etc🙂
    Apropo, initial, din greseala citisem: “scriu cu vitaminte”🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

