14 zile de iubire [5]

În timp ce îmi dau cu luciu pe buze, mă gândesc că ar trebuie să-mi asortez lenjeria, arăt ciudat în bichini negri şi sutien roz. Nu ştiu de ce îmi fac griji, până la urmă, să arăt bine pentru un băiat căruia o să-i dau papucii în 30 de minute. Bine, în următoarele 2 ore, după ce ieşim de la cinema.

[…] Filmul a fost foarte bun. M-a ţinut de mână şi m-a mângâiat pe burtă, de parcă aş fi fost însărcinată; palma lui caldă mi-a dat fiori, încălzindu-mă până la degetele picioarelor. Încă mai simt mişcările rotative de la buric în sus, până la nivelul sutienului, da- sutienul asortat cu bichinii. M-a sărutat pe frunte, ochi şi tâmple, alungându-mi orice gând. Mă lăsam pisicită, până îi aruncam câte o privire urâcioasă, în timp ce el îmi musca degetele de la mâna stângă. Ştie că-mi place, iar privirea urâcioasă nu e decât parte din joc.

– Ce vrei să facem acum? Ne plimbăm în zona canalului sau mergem la mine să mâncăm Nutella pe pâine? mă întreabă el, în timp ce îmi linge obrazul, de parcă aş fi fost eu însumi o felie unsă deja. E pentru prima oară când, în public, îmi ţine mâinele pe fund. Şoferul de taxi îi face cu ochiul. Am impresia că toată lumea din jur ne admiră. El e atât de frumos. Eu zâmbesc mai mult decât îmi permite expresia feţei. Mă opreşte în mijlocul trecerei de pietoni, în timp ce salută, în semn de mulţumire, şoferul unui Audi, şi mă sărută.

– Nu-mi place Nutella, îi răspund eu, cu întârziere.
– Nu-i nimic, poţi să mănânci pâine goală, râde el cu poftă.

Împarte o felie de grapefruit :)

