Recomandare produs: L’Oreal Paris – Volume Million Lashes

Mi-am găsit, în sfârşit, un rimel care să mă mulţumească- L’Oreal Paris – Volume Million Lashes! Are o perie deasă, se aplică uşor, 1-2 curbări ale genelor sunt de ajuns, nu este nevoie să aplici de mai multe ori. Se curăţă repede (eu nu folosesc demachiant- mi se pare că e un produs inutil, cu excepţia serveţelelor demachiante, care pot fi folositoare când eşti în oraş).

Îţi separă fiecare geană, fără să o simţi supraîncărcată. Ai, desigur, alungire- ăsta fiind scopul unui rimel, până la urmă, nu? Rezistă mai mult de 12 ore. Are şi un design drăguţ. Azi l-am încercat pe propriile gene şi îl recomand, la rândul meu, cu toată încrederea.

P.S. acesta nu este un post publicitar

2 thoughts on “Recomandare produs: L’Oreal Paris – Volume Million Lashes

Împarte o felie de grapefruit :)

