IT Galaxy ţi-a pregătit oferta de vară

Mă gândesc, câteodată, la toată povestea asta cu blogul- ce ar fi fost dacă nu mi-aş fi permis un calculator? Vă imaginaţi, atâtea poveşti, confesiuni, comentarii, posturi, prietenii- toate aceste n-ar fi existat. N-aş fi întâlnit oamenii pe care i-am întâlnit, nu aş fi ajuns unde am ajuns- aş fi avut o altă viaţă. Nu pot să-mi imaginez asta. Nu pot.

Când mi-am luat primul laptop, încă era un lux- de am crezut că o să-l am pentru o viaţă întreagă, iar pentru asta trebuia să fiu foarte atentă cu el. Apoi ştiţi povestea cu primul meu laptop Toshiba, găsit la un preţ foarte bun, de care mă folosesc şi acum şi sper să mă mai ţină câţiva anişori. Acum, după 3 ani, pot spune însă, că oricine îşi permite un laptop- preţurile au scăzut, companiile IT au mereu oferte atrăgătoare- nu îţi rămâne decât să îţi faci blog şi să-[ţi] schimbi lumea.

Tind să merg pe seriozitatea oferită de cei de la IT Galaxy, asta pentru că am comandat câteva produse de la ei, dar şi pentru că se află în atenţia celor de la TrustPilot- ca fiind o companie de încredere, în ceea ce priveşte calitatea serviciilor şi produselor pe care le au, momentan, pe piaţa românească.

Am văzut că cei de la IT Galaxy îţi oferă posibilitatea de a plăti în 36 de rate, cu cardul avantaj- în cazul în care îţi doreşti să plăteşti lunar, la primirea salariului. Plus la asta, nu trebuie să rogi nu ştiu ce străin să îţi instaleze cele necesare, cum mi s-a întâmplat mie cu primul calculator, un Laptop Lenovo– deoarece echipa de vanzari si suport tehnic îţi asigură instalare software. Mă ajutase unul dintre prietenii fratelui meu, student la arte, să-mi instalez toate programele- unele dintre ele nici măcar nu ştiam pentru ce sunt, plus la asta- folderul de muzică îi aparţinea în totalitate- slava Domnului că avea gusturi bune. De ce, atunci, să nu mergi la un magazin specializat, care să îţi ofere consultanţă, după nevoile tale? De ce să nu profiţi de avantajele unor astfel de oferte?

Livrare în 24 de ore, pentru orice colţ al ţării şi livrare în aceeaşi zi, pentru Bucureşti? Mai rămâne să semnezi contractul cu una din companiile de Internet şi ai lumea la buricul degetelor. În cazul în care îţi doreşti un nou calculator, verifică puţin preţurile, fă o camparaţie- e atât de uşor cu toată informaţia online- nici măcar nu trebuie să mergi până la magazin, că îţi este livrat acasă. Din propriile cercetări, cele mai bune preţuri şi oferte, în acestă perioadă, găseşti la calculatoare precum ar fi un Laptop Lenovo ( IdeaPad Intel i3-370M 4096MB 500GB ATI HD 5730-1GB+Integrata Intel HD Graphics) sau Laptop Toshiba (Satellite Pro Core2 Duo T6670 250GB 2048MB C660-10J).

Vă urez cumpărături plăcute, sper să fi găsit oferta potrivită, atât pe măsura necesităţilor, cât şi pe cea a buzunarului. În cazul în care mai găsesc oferte drăguţe, vă aduc la cunoştinţă.

11 thoughts on “IT Galaxy ţi-a pregătit oferta de vară

  1. […] virtuale, Danei sa aiba spor in urmatorul an si la cat mai multe poze din alea frumoase frumoase, Grapefruits-ului, caci tare bine ii sta cu flori dupa ureche, ca mandrele din povestele lui Creanga. Ii dau o […]

  2. la Lenovo ala scrie asa “Sistem operare: Free DOS” … si in caz ca nu stii, asta inseamna ca pentru Windows 7 Ultimate (varianta care-ti permite incriptarea informatiilor pe hard, pentru cazul in care ti-l fura careva), mai pui inca 700-900 RON … si repede ai ajuns la 3000 RON … pentru ceva care are “3GB DDR3 1066MHz (1x1GB+1x2GB)” … mai pe romaneste: daca-n viitor mai vrei sa-i maresti memoria ramai “cado” cu “1x1GB” in brate (ca nimeni n-o sa ti-l mai cumpere si tre’ sa-l scoti pe ala afara ca sa ai unde sa bagi inca un “1x2GB” … in total 4GB RAM).

    la Toshiba e si mai “faina” treaba: “Sistem operare: Fara sistem de operare” (adica cu sau fara Free DOS, tot acolo esti) … da’ zice asa “Este un notebook foarte bun, poţi instala Windows 7 pe 64 biţi fără probleme datorită procesorului foarte Core 2Duo T6670 la 2.200 Mhz şi frecvenţei de 1066MHz a RAM-ilor.” … urmat de “FSB: 800 MHz” … ceea ce inseamna ca desi “RAM-ii” suporta 1066MHz (viteza mare), ei vor functiona practic cu “800 MHz” … deoarece mai mult nu suporta procesorul. well, of course, si aici tre’ sa cumperi Windows 7 … si hopaa, nu-i mai pretu’ sub 2000 RON.

    amblele au “Placa retea: 10/100 LAN” … cui ii trebuie viteza de 10 ori mai mare? doar piratilor software! daca vrei sa copiezi folder-ul cu pozele din vacanta, sigur n-o sa te deranjeze sa tragi un pui de somn in timp ce se copiaza … ca doar ai venit din vacanta si drumul inapoi fu’ obositor. de restu’ nici nu mai zic … ca m-am scarbit deja. totusi, sa uit de faza cea mai dura: omu’ isi cumpara laptop ca sa-l poata cara cu el … si eventual sa-l foloseasca pe baterii … da’ la nici un model nu scrie cat tine bateria !!!

    ok, la Lenovo ai putea incerca sa faci un Hackintosh din el … daca n-ar fi ilegal. bineinteles, poti pune Linux pe ambele (economisind banii de Windows 7) … da’ atunci tre’ sa-ti rezervi timp sa inveti sa-l folosesti. concluzia mea: TEAPA + long live TrustPilot !

    • Prietene sincer esti mai prost decat prevede legea. Nu stiu de ce te bagi in discutii tehnice daca habar nu ai. De unde ai inventat tu pret de 2000 ron la win 7 ultimate nu stiu. Nu spun ca astia or fi cei mai buni sau au site foarte bun, dar tu sa vede clar ca esti de la concurenta lor sau esti unu care se plictiseste acasa.

  3. eu mi-am luat de la asus..intamplarea a facut sa nu fie de la noi…are totul instalat pe el si da recunosc nu stiu ce m-as face fara laptop

  4. In toata lumea laptopurile au sistemul de operare instalat, mai putin la romani, ca sa mai faca niste bani…

    • nu ai dreptate. Eu am cumparat un laptop din State si nu avea sistem de operare instalat. Asta depinde foarte mult de fabrica. Si oricum stati voi linistiti ca intre doua sisteme identice la configuratie dar unul cu sistem de operare si unul fara exista tot timpul diferenta de pret. Verificati pe orice site vreti voi si va veti convinge.

  5. […] cu o neliniște pe care nu mi-o pot explica. Încerc sa deschid ochii, dar nu reușesc. Ce naiba mi se întâmplă? Vreau să îmi simt corpul dar nu reușesc și încerc să îmi folosesc mâinile să apuc ceva, […]

  6. Am si eu un laptop Asus. Are cam 4 ani. Inca isi face bine treaba. Nu stiu daca l-as schimba momentan… deocamdata adun bani pentru o camera foto mai buna🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

