14 zile de iubire [3]

– Nu vreau să mă ataşez de tine şi după aceea, când pleci, să sufăr; iar eu, eu nu pot să nu mă implic. După astea 14 zile, însă, putem-putem cumva să facem ca totul să fie bine. Să aşteptăm, să…
– Stop. Stop. Nu face asta, te rog. Nu fă planuri cu iubirea- nu merge aşa. Nu aşa.
Are dreptate, ce m-a apucat? Am zis că n-o să mai fac asta, n-o să mai dau lucrurilor altă semnificaţie, n-o să le mai împing, n-o să le mai gândesc, în avans. Îl sărut, cu buzele mele mirosind a limonadă. Are nişte ochi atât de frumoşi. Trag aer uşor în piep, ca să dau răgaz furnicăturilor din coşul pieptului să coboare până în stomac. Fiecare atingere a lui mă face să zâmbesc. Se joacă cu degetele mele, împletindu-le în ale lui. Nu miroase a parfum. N-are miros, iar asta mă înnebuneşte- cum adică să nu aibă miros?

Sunt sigură că pot să-l controlez, să fiu eu cea care domină. E prea bun, prea cuminte, prea fericit, când îi sărut ochii şi sprâncenele. Mă priveşte direct în ochi, în timp ce îmi sărută fiecare deget de la mâna stângă. Ador bărbaţii care îţi sărută mana, podul palmei, buricele degetelor. Zâmbesc. Asta am învăţat să fac, în ultimele 2 zile- să zâmbesc cu toată faţa, cu ochii, cu buzele, cu gândul. Chiar şi atunci când nu sunt cu el. Ţi-ai făcut vreodată mască de faţă? Ştii că, în câteva minunte, soluţia se usucă atât de tare, încât nu poţi schiţa nicio expresie? Ei, uite, eu mă simt de parcă zâmbetul ar fi o mască de faţă- nu pot să fac altă mutră, căci l-aş distruge.

Săruţi bine, îmi spune el. Îmi ascund buzele, ca şi cum ar fi fost prinse la furat. Râde zgomotos, cu poftă. Mă uit în jur, oarecum jenată de râsul lui atât de puternic.
Babe, eşti minunată, mă îmbrăţişează, mergem? altfel o să pierzi autobuzul…
– Da- da.
Constat că în ultimele 2 ore, cât am stat împreună, n-am pierdut contactul fizic. Fie ne-am ţinut de mână, fie m-am jucat prin părul lui, fără să-i pese că-l ciufulesc, fie ne-am sărutat, iar acum, la plecare, parcă mi-e frică să-i dau drumul.

În staţie a găsit o monedă de 2 pence. O ridică, scoate portofelul şi o aruncă, printre celelalte monezi. – Habar nu ai câte monede găsesc zilnic. Îmi vine să-l muşc, atât de natural e în gesturi şi reacţii, încât mă simt stupid pentru momentul de la restaurant, când mi-am verificat cum îmi stă părul în ecranul minuscul de la telefon. Ştiam, a doua zi n-o să fie nevoie să port tocuri sau cine ştie ce rochie decoltată, ca să-l fac să mă placă. El e simplu. Simplu şi frumos. Mă ia de mână şi mă roteşte într-un piruetă, asemeni celei din Victoria Square. Râd- nu mai pot de fericire. M-am tâmpit la cap.

Urc în autobuz abia după ce el mă sărută la intrare. Zâmbesc şoferului, îmi iau biletul şi mă întorc repede, cu privirea pe geam-îl văd, râmând în urma autobului, zâmbind. Oamenii din autobuz, după ce el nu se mai vede pe geam, îşi întorc privirea la mine. Să ştie toată lumea cât de norocoasă sunt! Zâng-zâng, mesaj. Îl citesc dintr-o sorbitură de îngheţată, în mijloc de august. Pun pariu că cei care mă analizează, de când am urcat în autobuz, ar plăti ca să ştie ce mi-a scris. Pun pariu că şi voi…

9 thoughts on “14 zile de iubire [3]

  1. vai cât de minunat e primul “clipuleţ”. cât de minunat e el.. şi cât mister şi curiozitate în acel mesaj primit care nu este dezvăluit încă nici oamenilor din autobuz şi nici nouă .

  2. Ce poveste minunata!mi-ai facut brusc ziua senina cu povestea voastra..Aveti grija de iubirea voastra!

  3. It’s amazing… Imi place enorm de mult blogul tau, iar in ceea ce priveste povestioarele astea siropoase, cred ca ar fi bine sa incerci sa scrii o carte…La sigur ai avea succes🙂

  4. Ce frumos ai scris! Sunt gesturi care daca le vede cineva nu par speciale, dar cand le povestesti, par(si sunt) cele mai frumaose momente petrecute alaturi de o persoana. Chiar sunt curioasa ce a scris in mesaj :))

  5. Foarte frumoasa povestea😀 Acum o luna pot sa zic ca am avut si eu o povestioara asa de 14 zile si ma regasesc destul de mult prin ce scrii tu . Succes in continuare,scrii superb !

Împarte o felie de grapefruit :)

