Love, sex and …

Cred în iubire, sub toate formele ei, frumoase sau dramatice. Cred în iubire la orice vârstă, de orice vârstă, dar simţită ca atare, nu hiperbolizată, nu dusă la extreme, nu deformată, doar pentru a prinde formele dorite de noi.

De ce, dacă ai 18 ani, vrei să iubeşti ca la 30? De ce să complici lucrurile? De ce să le schimonoseşti, când ele abia învaţă să zâmbească? Învaţă să iubeşti, să iubeşti! nu să transformi sentimentele alea fragede, de la 15-16-17-18-19 ani, în momente de frustrare, cu teatru ca-n filme şi sex din teama de singurătate.

Eu nu m-am consumat niciodată pe subiectul ăsta, când eram adolescentă. Nu mi-am făcut planuri de sex nebun, cum să mă ascund de părinţi, unde s-o fac şi, dacă o fac, sigur s-o fac cu Ghiţă sau cu Vasilică? Ironizez numele pentru că, la vârsta aceea, băieţii nu vor doar sex, ci vor să descopere sexul- iar eu, în acest caz, nu m-am simţit vreo Americă ce trebuia descoperită de vreun Cristofor Columb.

Nu încăpea, deci, în discuţie cuvântul sex. Prima oară m-am sărutat la 13 ani, cu băiatul care îmi scria scrisori de dragoste parfumate. A fost mai mult un sărut furat, că mi-a fost ciudă pe el, după aceea, multă vreme- chiar dacă în seara respectivă am adormit cu obrajii foc, de frică să nu cumva să se vadă că am fost sărutată.

L-am cunoscut, după aceea, pe cel care avea să îl numesc primul meu iubit. Stătea în banca mea, doar că în programul de dimineaţă. Din cauza lui aveam cea mai mizeră bancă, asta pentru că îi placea muzica Hip-hop şi desena pe bancă, cu pixul, cuvântul HIP-HOP, în toate formele şi dimensiunile posibile.

I-am lăsat mesaj, cu pixul, să nu mai murdărească banca, că-l spun la director. Ei, şi de aici…au urmat 4 ani de relaţie, inclusiv unul la distanţă, după ce i-am frânt inima, plecând la liceu, în România. I-am distrus şi câteva planuri nebune, pe când ne sărutam cu foc. Când ne-am despărţit, mi-a dat un prezervativ Durex şi mi-a zis: -Dacă tot n-o să te culci cu mine, măcar să foloseşti prezervativul meu.

În fine, prezervativul respectiv l-a găsit mama, în anul doi de liceu. Îl aveam în portofel, aşa cum îl ţin băieţii, când se duc plini de speranţă, la vreo întâlnire. A fost unul dintre cele mai jenante momente dintre mine şi mama, dar am fost tare mândră de ea când i-am spus că nu e ceea ce crede, iar ea mi-a zis că nu crede nimic din ce cred eu că ar credea ea. Punct.

N-am avut nicio intenţie să scriu paragrafele de mai sus. Probabil dacă făceam sex de la 13 ani, era mai simplu. Aş fi scris maxim următoarele 3 rânduri: am făcut sex cu X prima oară, ne-am despărţit şi am făcut sex cu prietenul lui, care părea mai înţelegător. Au urmat după aceea alţi băieţi, numele cărora nici nu le mai reţin, prin neimportanţa lor.

Iubeşte. Iubeşte şi la 13 ani, şi la 14, şi la orice altă vârstă îţi doreşti. Adună amintiri, nu mizerii. Amintiri pe care să poţi să ţi le spui, fără jenă, şi ţie, şi celorlalţi, în timp. Nu există o vârstă anume pentru a face sex, dar fiecare vârstă ar trebui să-şi aibă iubirea ei, în normele ei.

De te întrebi dacă e bine să faci sex, răspunsul e nu. Faci sex când nu te mai întrebi astfel de lucruri, sigură fiind pe tine, în primul rând. Lăsaţi femeile să iubească ca la 30 de ani, tinerele ca la 25, iar voi iubiţi ca adolescentele- nu o să găsiţi o astfel de iubire, după aceea.

10 thoughts on “Love, sex and …

  1. Au urmat după aceea alţi băieţi, numele cărora nici nu le mai reţin, prin neimportanţa lor.” … mda, bine macar ca-i prefatat cu “Aş fi scris” … si nu mai tre’ sa intreb “daca-s neimportanti, de ce cate-o noua drama cu plansete si vaiete … de fiecare data cand va despartiti de cate un neimportant din asta?”.

  2. hmm … nu suntem noi, cei de acum, rezultatul influentelor (bune sau rele) din trecut? iar fara acel trecut (din care orice particica conteaza) … oare mai putem descoperi acele “alte persoane, cu adevarat importante”? eu as spune ca orice om cu care interactionam intr-un fel sau altul e “cu adevarat important” … pentru ca interactiunea ne formeaza (chiar daca numai indirect si/sau intr-un procent infim). iar daca e sa discutam despre trecut … se spune ca cine-si uita/ignora trecutul e blestemat sa-l repete … si iar ajung la “e totusi important”.

    mai departe, care-i logica in a renunta de bunavoie la amintirile placute? ca daca n-ar fi existat asa ceva, n-ar fi existat nici “neimportantii” aia. ah, ca exista si amintiri rele … da’ doar din acest motiv tre’ sa fim dispusi sa renuntam la o bucata din propria viata, stergand/uitand inclusiv amintirile frumoase?

    apropos, ce-am scris e la modul general si valabil inclusiv pentru barbati … ca nici ei nu-s usa de biserica si imho e foarte trist cand cate un mascul feroce nu-si mai aminteste nici macar numele tipei.

    • Cu siguranţă fiecare persoană pe care o întâlnim în viaţa noastră lasă o amprentă, dar asta nu înseamnă neapărat că ne schimbă în modul bun; poate atunci, la vârsta aceea fragedă, inocentă, nu ne dăm seama, dar unele relaţii îţi pot afecta în mod negativ dezvoltarea şi, atunci, e mai bine să le eviţi.

  3. gandesti, scrii, simti, iubesti, impartasesti amintiri si experiente, toate demn, decent, frumos, ce mai! iti doresc ca viata sa-ti ofere pe masura recompense, pe care stiu ca nu le astepti intocmai pentru ca ar fi recompense, ori ele ti s-ar cuveni, dar pentru felul in care te raportezi la viata! 🙂

  4. tot mai multi adolescenti fac asta de la vârste fragede, iar asta doar de curiozitate, nu pentru ca ar iubi cu adevarat persoana de lânga ei. mie mi se pare destul de trist. unde mai e specialul acela în “prima dată” ?
    ai spus ceva în postarea asta despre care chiar m-ar interesa să vorbim. e ok dacă îţi dau un mail ?

  5. Sa stiti si voi ca dragostea e o mare prostie…..Iubesti pana cand intro zi femeia iubita iti baga inima si iti scoate inima din piept…..Da e mai bine……Dupa un timp devine mai bine……Te debarasezi de toata sentimentele umane si devii invincibil……IUBIREA NU E DECAT UN SENTIMENT INVENTAT DE EVREI CA SA FACA SEX PE MOCA

Împarte o felie de grapefruit :)

