Vrei sa fii fotomodel? E simplu!

Desigur, daca ii spui unei fete ca este frumoasa, chiar daca este, chiar daca nu este, o faci sa zambeasca, pana la urechi, gadilandu-i neuronii sensibili. Daca ii mai spui ca frumusetea ei poate fi apreciata, ii pui lumea la picioare.

Eu nu mi-am dorit niciodata sa fiu fotomodel, nici macar atunci cand eram mica si te mai intrebau astia mari ce iti doresti sa devii in viata. Unele fete, insa, isi doresc asta- fie ca e posibil, fie ca nu; fie ca reusesc, eventual, sa iasa pe podium, fie defiland acasa, in fata oglinzii de la sifonier, ca e mai mare.

Mi s-a intamplat si anul acesta, ca si anul trecut, sa fiu abordata (intr-un mod neplacut de insistent) in Piata Romana de catre niste vanzatori de vise, care iti promit ca te fac model, fotomodel, first face, hostess, etc., daca pozezi pentru site-ul lor, contra cost, desigur-desigur. Ma intreb, cate victime si anul acesta, ca si anul trecut, au cazut in capcana aceasta? De cate persoane si in cate orase din Romania se profita, cu ajutorul naivitatii, in aceasta afacere?

E o prostie, bani aruncati pe geamul tau, in portofelul altora. Anul trecut aveau un tarif de 50 de lei, o suma nu foarte mare, ca sa isi permita oricine sa devina fotomodel, ca sa nu mai zica lumea ca e greu sa fii vedeta si ca trebuie sa te culci cu oameni importanti. Nu, dai 50 de lei si gata, te fac aia fotomodel. Anu acesta chiar n-am avut dispozitia sa stau la vorba cu ei, caci timpul meu e pretios.

Sunt acostate diferite persoane, fie ca sunt grase, urate, in varsta, prea slabe, prea frumoase, barbati, femei- pentru ca e de la sine inteles, cu cat esti mai vulnerabil, cu atat esti mai dispus sa platesti, pentru o bucatica de faima. Dupa cum am mai zis, sunt si foarte insistenti, de trebuie sa ii zici de 5 ori ca nu esti interesat, ca se tine de tine ca scaiul, de unde si dovada lipsei de profesionalism.

Din partea mea ce sa zic, sa fiti frumosi si destepti!

Photo

14 thoughts on “Vrei sa fii fotomodel? E simplu!

  1. Poza e prea tare😆
    Oamenii din astia care vin cu diferite pliante si te indeamna sa accepti ofertele lor, sunt peste tot. E bine ca nu multi cad in capcana, insa sunt si pustoaice care viseaza la Cai verzi pe pereti si isi dau alocatia ca sa fie manechine.
    Fiecare face ce vrea pana la urma.

  2. ce amintesti in postare e vorba despre acei semeni ai nostri, diferiti functie de sex, ce la capitolul imagine despre sine : “mieunesc si primesc in oglinda raspunsul un raget de leu/leoaica”! narcisisti mai mult sau mai putin recunoscuti de propriul organ de control aflat macar trupesc pe umeri, daca functional ca si inexistent, acesti oameni sunt luati de val cum bine zici, devenind obiecte ale caror imagine e pusa la vanzare spre amuzamentul, beneficiul garantat al unora ce le exploateaza calitatea-lipsa: demnitatea si gandirea, spiritul analitic, in timp ce in tot acest timp ei isi fauresc o imagine despre sine in care deformeaza realitatea ca sa-si justifice gestul si sa-i mai indulceasca din eroarea facuta, din impuls si fara prea multa cumpatare, rod al capului realmente pe umeri.
    pt promisiuni de 2 lei ce li se fac, atat de cruduli sunt incat le atata egoul si fac din promovarea imaginii lor (vanduta pe mai nimic) un scop onorabil si de nepretuit, “pe care altii ar vrea si ar da nu stiu cat sa aiba si ei ce arata, numa’ ca nu-i ajuta corpul” (sau alte detalii de ordin personal, ca de pilda estetismul sau banalitatea infatisarii- ce nu comporta vreun merit din partea celui ce le are).

  3. Da, te acosteaza de zece ori pe saptamana daca treci prin zona din fata Mac-ului de la Romana.
    Dar oare ce fraieri au incredere in ofertele lor?
    Daca ai avea corp de fotomodel ar trebui sa te plateasca ei pe tine, nu tu pe ei.
    Sunt jalnici, mai ales ca am vazut ca abordeaza si persoane trecute de 40 de ani…Cu siguranta femeile sau barbatii aia nu mai au nicio sansa sa-si construiasca o cariera in domeniul modelling-ului sit otusi ei insista..
    Lame!!!

  4. Era la Neptun, pe vremea cand mai mergeam la noi la mare, (acum vreo cinci ani) o gasca de netrebnici . Inchiriasera un nivel deasupra unui atelier foto, langa o terasa restaurant, unde se inchirau si costume pentru poze, nu mai stiu numele asazisei firme de modeling…Au zapacit multi oameni. Imi amintesc ca atat au tras de noi sa o inscriem pe fetita noastra la modeling, tampitii…Am refuzat. Cu numai 700.000 lei o inscriau! Era cat pe ce sa apelam la politie, asa trageau de noi. Zeci de oameni isi „inscriau” zilnic copiii , dadeau bani, date, poze. Ar trebui inchisi. Dar cine sa-i pedepseasca?…Ţara lui papura voda, asta e! Nu oamenii creduli sunt de vina , ci legea permisiva, facuta pentru ei, ca-s de-ai lor, bleah!
    O seara frumoasă!

  5. Caută orice…
    Deși pe ăia cu 50 de lei știam că sunt mai mult pentru partea de public și în emisiuni din alea regizate. Și acolo caută chiar orice.

  6. 😐 Cat adevar. Eu anul trecut tot in Piata Romana am fost intrebata de un individ daca vreau sa devin fotomodel,sa apar la nu stiu ce emisiuni,sa pozez pe nu stiu unde , si,incet-incet am acceptat si s-a pus problema semnatului contractului plus nu stiu ce taxa anuala in valoare de 8 milioane de lei vechi.De atunci am tot sunat ca sa reziliez contractul,am vorbit cu nu stiu ce patron,sef ce o fi fost cacatul ala si nimic..
    Si ? Cu ce m-am ales? Cu 800 lei + 50 de lei in minus in portofel.
    Am fost prea proasta ca m-am lasat prada tuturor caacatilor astora care umbla ca lipitorile dupa bani.
    Duceti-va la munca , frate!

  7. Intr-adevar nu e prost cel care cere, ci persoana care cumpara doar vise. Nu stiam ca s-au orientat acum catre absolut oricine si ca e doar o mega teapa.
    Acum cativa ani eram cu o prietena (foarte frumoasa de altfel) si am fost abordati undeva pe la Unirii. Ea era usor nehotarata, dar eu i-am zis “hai sa incerci!” Am platit “taxa pentru publicitate” si culmea e ca a fost sunata de mai multe ori pentru shootinguri sau reclame. Poate am avut noroc, nu stiu.

  8. Eu zilnic sunt abordata, de oameni diferiti, ca ”te retin putin, ai vrea sa apari in reviste si in reclame” etc. Intotdeauna am spus ”nu”, desi, cand am auzit ca Ashton Kutcher a devenit vedeta, fiind abordat de niste de astia de pe strada…
    Daca as avea garantia ca ar fi seriosi, de ce nu? Dar nu sunt, prietena mea cea mai buna si-a luat o teapa de zile mari.

  9. Miam dorit sa devin fotomodel da pincind nu pot pentruca am 12 ani .Dar cind o sa cresc mare precis o sa devin fotomodel .1Dar sa nu m,a culc cu toti ci sa ma fotografeze.

  10. la ce lea mai adus capu pe tirfe sa se culce cu toti barbati da chiar nau soveste is niste tirfe de doi bani distrug familile si sufera toate femeile ca tirfele se culc cu barbati sai .,cum pot ele sa se culce pentru 50de lei is tirfe adevarate

Împarte o felie de grapefruit :)

