Barbatul adevarat

Desigur, generalizarile nasc intotdeauna discutii in contradictoriu, dar, dupa parerea mea, femeile se pricep mai bine in a fi femei, asa nebune si complicate, decat se pricep barbatii sa fie barbati, in simplitatea si siguranta lor. Putini stiu cum sa se poarte barbateste cu o femeie- nu doar la prima intalnire, nu doar la primul act sexual.

Eu, cand vine vorba de barbatul de alaturi, trebuie sa stiu ca ma bazez pe el, nu financiar, ci in tot ce implica relatia de cuplu, fie ca e una serioasa, fie ca e doar o aventura. Sa stiu, domnule, ca pe mine ma placi, ca pe mine ma privesti cu pofta, ca pe mine ma vrei alaturi, ca de mine esti mandru, la bratul tau, cand trece cate o bruneta focoasa sau o blonda senzuala.

Mi-s dragi barbatii care nu te claxoneaza, cand le captezi privirea, dincolo de parbriz, ci care iti transmit, de dupa volan, ca te-au observat si ca in urmatoarele 2-3 minute o sa se gandeasca la tine, pana apare altcineva in vizor, zambindu-ti frumos, fara spume pe la gura, ranjind mizerabil.

Imi plac barbatii care ma tin de mana, ma privesc in ochi, ma mangaie pe spate, fara sa le alunece mana, din greseala, pe fund. Imi plac barbatii siguri, care iti pun mana pe fund, fiindca sunt convinsi ca n-o sa-si ia o palma peste cap, pentru ca te-au facut sa iti doresti asta, ca pe un gest provocator, nu doar ca pe o pipaiala ieftina, de tip metrou.

Imi plac barbatii care, atunci cand te saruta, iti dau mai mult decat senzatie fizica; barbat pentru care sarutul cu tine nu e doar o fleoscaiala de buze, pentru a mozoli putin atmosfera. Care te face sa-ti doresti un sarut adevarat, muscandu-ti buzele, inchizand ochii de placere, tremurand cu piele de gaina, in bratele lui sigure.

Imi plac barbatii care danseaza cu tine, trecandu-si mana prin parul tau, apucandu-te voluptos de dupa gat, cand vrea sa iti sopteasca ceva; care isi misca corpul pe langa al tau, nu peste al tau. Care te atinge, ca sa iti simta miscarile, nu ca sa te pipaie ca un nesimtit, de iti provoaca repulsie feminina.

Imi plac barbatii care se imbraca frumos, care miros frumos, discret, de te intrebi de asta e mirosul pielii lor. Se exclud barbatii care fumeaza. Imi plac barbatii cu muschiuleti, nu pentru muschi, ci pentru interesul si munca pe care o depun, in timpul lor liber, la sala.

Dar ce tastez eu degeaba aici, inghitand in sec, ca in fata unor rabdari prajite?

27 thoughts on “Barbatul adevarat

  1. Aia cu fund mi-a amintit de o fraza dintr-o melodie:”O sa-ti pun mana pe fund si n-am sa-mi cer scuze!”:mrgreen:

    Si daca tot lauzi ca femeia se pricepe mai bine, ia baga si-un post despre asta:mrgreen: caci eu nu prea cred pe deplin in ce zici tu acum. (De fapt, eu dau cam rar credit, daca nu se vin si cu ARGUMENTE | 2,3 vorbe nu prea’s suficiente pt mine)

    “cred ca si lor le plac femeile cu anumite calitati paralele.” – Aham

  2. Chiar că sună mai mult la răbdări prăjite🙂 La câtă sexualitate se vinde la orice colț nu e de mirare că s-au schimbat lucrurile atât de mult.

    • la care se mai adauga multe asteptari🙂 sigur e frumos cind sunt toate aceste calitati enumerate de tine, dar avind asemenea asteptari de la un barbat risti sa nu-i mai observi frumusetea interioara, care dupa mine e mult mai importanta. oricum sper ca il vei gasi, exact asa cum il visezi🙂

  3. Draga mea gref, nu visezi, exista, si pot spune ca sunt o norocoasa, tocmai l-am intanit🙂

  4. de acord cu tot ! la fel simt! si as completa cu – imi plac barbatii care iti prind mana in palmele lor si ti-o saruta.mi se pare cel mai frumos gest si mai intim, de-ti sare inima din piept

  5. Foarte tare! Sunt în acord total cu ce ai scris, şi cu toate astea, mă gândesc unde sunt ascunşi bărbaţii care mai ştiu să respecte o femeie pt ce este, cei care te acceptă cu micile imperfecţiuni care sunt imense complexe în mintea ta…

  6. apoi un bărbat de care cauți, indubitabil a trecut prin toate fazele care ție nu îți plac ca să ajungă așa cum îți place.

    important deja, în ce fază îl întâlnești, pentru că știi, noi toți învățăm a fi bărbați și voi a fi femei, mereu!

  7. Frumos si la subiect. In ultima vreme vedem ca din ce in ce mai multe femei vor sa fie barbatoase iar barbatii o iau razna pana gasesc o femeie care sa aiba ce cauta ei mai mult:Feminitate.

  8. ai uitat sa spui ca vrei ca barbatul perfect sa taie lemne la bustul gol in locuinta perfecta cu vedere la lac si sa intre in casa aranjandu-si parul negru si sa se uite adanc la tine cu ochii lui super albastrii si deodata, desi transpiratia reflecta lumina pe muschii lui sculptati, sa te ia in brate si sa faca dragoste pasionala cu tine pe blana de urs din fata semineului aprins. Also, transpiratia lui miroase a trandafiri si trateaza cancerul.

    Pe ce lume traiesti? Scoala generala s-a terminat de mult.

  9. Intrebari: tu il meriti? Ce ii oferi in schimb?
    Iubire neconditionata? Mancare buna in fiecare seara? Nu il vei insela niciodata?
    Prostii.
    Desi…se poate sa il intilnesti pe cel ce il doresti. Ori sa te multumesti cu ceea ce ai, cum facem deobicei.
    Un articol demn de o fata

  10. Aham. Exista. Eu stiu unul si e primul pe care l-am intalnit de cand ma stiu. E cu muuuult mai complex decat ce-ai scris tu aici. Din pacate…asta e o specie rara.🙂 In ziua de azi, nu prea mai exista barbati. Si nici femei.

  11. Ca să ai parte de bărbatul adevărat trebuie să cauţi să fii şi tu o FEMEIE ADEVĂRATĂ, ca să MERIŢI CEEA CE POATE SĂ-ŢI OFERE ACEL BĂRBAT. Altfel, dacă nu eşti pregătită SĂ PRIMEŞTI, nu te poţi BUCURA de DARUL IUBIRII. Deci, sunt multe de înţeles şi de făcut, inclusiv să treci pe la mine, pe blog, să cauţi acolo despre TAINA SEMINŢEI OMULUI, despre MATERNITATEA, ESENŢA TAINICĂ a FEMEII şi altele care te pot INSPIRA…

  12. Imi place cum ai scris. Simt ca e un strigat din adancul sufletului tau de femeie. Un semnal de alarma pentru noi, barbatii. O schimbare se vrea.
    Esti o femeie minunata!

Împarte o felie de grapefruit :)

