What should I do?

Mi-am gasit de munca, dar in alt oras- Wolverhampton. Mi se ofera salariu, camera gratuita, mancare si timp liber, trebuie doar sa ma decid, pana ma intorc din Romania, pe 21 iunie. Apropo de asta, schimbare de planuri, o sa ma vin acasa pe 8 iunie, nu pe 15, cum planuisem. Ne vedem mai repede, deci.

Sunt foarte fericita pentru ca o sa fac mai multi bani, o sa salvez banii de pe chiria pe care o platesc acum, dar in acelasi timp, sunt speriat de schimbarea asta si nu stiu ce sa fac. Irrrrr!

17 thoughts on “What should I do?

  1. pai, cand o sa ajungi prin Maldive o sa vezi ca a fost o idee buna sa pui banii aia deoparte🙂

  2. where’s the catch? is there a catch? … ca altfel nu stateai tu pe ganduri (adica-mi pari destul de hotarata/transanta si cred c-ai fi decis rapid, fara sa mai intrebi).

  3. Dupa cate se pare pana acum toata lumea e pro schimbare. Dar subscriu si eu intrebarii lui INTJ: where IS the catch?

  4. De acord.Trebuie sa fie ceva pentru care ai pus intrebarea asta:esti obisnuita cu schimbari.te-ai mutat din romania din UK si nu poti schimba un oras?

  5. Se vede că n-am apucat să intru câteva zile. Daia te sfătuiam să te muți mai târziu :)) Astea fiind datele problemei e mai avantajos să te muți😀

  6. In primul rand trebuie sa te asiguri ca nu este ceva temporar, sa te trezesti ca te muti si apoi ramai fara. In final, tu stii ce e cel mai bine pentru tine. Succes!

Împarte o felie de grapefruit :)

