Momentul cel mai potrivit

Niciodată nu pare a fi momentul potrivit, decât pe ultima sută de metri- care nu poate fi aplicată, ca regulă, întotdeauna. Din raţiune, convingeri religioase, speranţă, teamă sau obişnuinţă aşteptăm acel semn care să ne convingă că, da- asta trebuie să fac.

Toate se întâmplă cu un motiv şi mie, cel puţin, dacă nu mi s-a întâmplat un lucru când mi-am dorit, a fost pentru că, dacă s-ar fi întâmplat atunci, nu ar mai fi existat ocazia să se întâmple altele, mai bune.

Pentru unele acţiuni, însă, nu existe semne. Nu există pentru că le ignorăm sau le-am ignorat prea mult timp ca să le recunoaştem. Ca un roşu la semafor, când strada e liberă. Te asiguri puţin, până treci, şi gata. Ai impresia că ajungi mai repede unde ţi-ai propus.

Când te grăbeşti spre nimic, laşi în urmă tot.

3 thoughts on “Momentul cel mai potrivit

  1. Chiar ca de suflet🙂
    “Cand te grabesti spre nimic, lasi in urma tot.” Cat de frumos spus si cat de adevarat. Si asta e semnul meu! Mercic pentru randurile tale zambarete… mereu! You have my vote… Te-am sheruit😀

Împarte o felie de grapefruit :)

