My wish list

20 thoughts on “My wish list

  1. Vei mai descoperi si alte lucrusoare faine pe parcurs. Eu din lista mea am reusit sa bifez doar un lucru si ala venit fix cand nu ma asteptam si de la cine ma asteptam mai putin, deci tine-te bine, e posibil sa primesti unul sau mai multe fix de la cine nu te astepti!😛

  2. Iti doresc sa iti realizezi toate dorintele🙂 Bicicleta este foarte tare, nu pot sa nu o bag in seama, asa ceva mi-as dori si eu, daca as stii sa merg pe bicicleta.

  3. e bine ca ai un wish list …mai tarziu o sa vezi , fara sa-ti dai seama, ca unele lucuri chiar le ai…(daca iti doresti mult,bineinteles)🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

