Hotărât, ne vedem în România?

Nu m-am putut abţine, dar în seara asta, Denisa a rezervat bilete pentru România, iar pe 15 iunie, venim împreună, eu pentru 2 săptămâni, acasă! Sunt aşa de fericită, o să am nevoie de asta, să fiu puţin cu familia şi cu prietenii, nici nu vreau să mă gândesc pe câţi din voi aş vrea să îi întâlnesc!

Cel mai probabil, imediat ce ajung, dau mai întâi o fugă până în Moldova, să-i fac surpriză mamei, de ziua ei, iar după aceea, aş vrea să stau cu nepoţica mea, care azi face 4 luni şi pe care n-am văzut-o niciodată.

Facem o listuţă cu un blogmeet până atunci?

Poză: nepoţica mea, Luana

15 thoughts on “Hotărât, ne vedem în România?

  1. da da, pune-mă și pe mine pe listă. Mi-ar face mare plăcere să-ți văd mutrișoara și în realitate mai ales că în poze ai fețe și fețe de nici nu-mi dau seama care este cea mai frecventă față a ta :)))

  2. Too bad că-s în sesiune, asta-i una, și a doua … nu-s în București😛 Dar sigur vei petrecee bine, așa că nu-mi fac griji :))

  3. Nepoata rade de o poveste vesela…. un banc… Bravo ei! De pe acum pricepe… viata e aproape o poveste vesela, de care se poate rade…. mai tarziu, cand toate amintirile sunt placute…. Sa-ti traiasca! Transmite-i salutarile mele.

  4. it’s a must ! cum vii in bucuresti mi-ar placea mult sa te cunosc… daca vrei…
    snagovul e minunat vara … e destul de cald pentru baie si destul de racoare pentru plimbari😛

Împarte o felie de grapefruit :)

