Nicholas

Am fost ieri să semnez contractul de casă nouă, iar în vizită la Ade era nepoţelul lui, Nicholas, în vârstă de 7 ani. Mi-a întins mânuţa şi am făcut cunoştinţă.
– E spion, spune Ade.
– Unchiuleeeeeee! fuge Nicholas ruşinos pe scări, ţi-am zis că e secret.
– Nu spun la nimeni, intru în joc, şi eu sunt spion.
– Da? ridică Nicholas o spânceană.
– Şhhht, duc degetul la gură, nu cumva să fie microfoane prin casă.
Nicholas îmi face cu ochiul.
– Vrei să te joci cu mine pe calculator?
– Nu-mi plac jocurile video, îi răspund eu.
– Asta pentru că, până acum, băieţii nu te-au lăsat să câştigi.
– O să frângă inimi, când creşte mai mare, îi spun unchiului.
– Ade, o să te vizitez mai des, Mariana o să fie prietena mea şi am s-o las să câştige la jocurile pe calculator, fetelor le place să câştige.
Fuge pe scări, în biroul unchiului. M-a făcut să zâmbesc, deci m-a lăsat să câştig…

Photo: Thanks Bogdan

2 thoughts on “Nicholas

Împarte o felie de grapefruit :)

