Te-ai gândit că poţi, dar nu vrei?

Am primit un mail impresionant de la Carmen şi mi-a plăcut pentru că, nu era un text copy-paste, cel puţin în introducere, unde mi-a scris numele, urmat de un smiley face. Pot, la rândul meu, să nu doar un copy-paste a codului de pe Youtube, lasând pe umerii altor români, mai responsabili, restul. Redirecţionează cei 2% din impozitul pe salariu sau venit, pe care l-ai plătit deja, în 2010, spre aceşti copii. Nu te costă nimic, decât puţină responsabilitate. Pe ei îi costă o viaţă.

Dacă vrei să ajuti, alături de alţii, e simplu, cum spune Carmen Uscatu, de la Salvează Vieţi:
· Descarci formularul 230 de pe salveazavieti.ro
· îţi treci numele şi CNP, îl semnezi şi
· îl trimiti prin poşta sau curier la administraţia finaniciară de care aparţii.
· Nu e necesar sa ataşezi fişa fiscala şi nici să completezi suma pe formular

P.S. se poate prelua sub formă de leapşă, fără să se indice neapărat link-ul meu, căci nu acesta e scopul.

5 thoughts on “Te-ai gândit că poţi, dar nu vrei?

  1. Am primit si eu acelasi e-mail acum cateva zile insa a intrat la spam si din pacate nu l-am observat pana aseara, insa am cunostinte care si-au redirectionat cei 2% din impozitul pe salariu catre acesti copilasi iar ca ei mai sunt multi altii …🙂

  2. Acel filmulet rupe inima-n mine…
    insa din… fericire sau din pacate? clipul de mai jos a rupt-o primul si m-a ambitionat de am mers si am depus declaratiile alea pentru toata familia mea (5 bucati) la 2 sedii diferite

Împarte o felie de grapefruit :)

