Citeşte: Robin Norwood- “Femeia care iubeşte prea mult”

Am primit cartea de la RoxIniţial m-am gândit că e vorba de ceva siropos şi, sinceră să fiu, nu intenţionam s-o citesc. Bineînţeles, când Roxana se ţine de capul tău, nu ai scăpare. Trebuie să recunosc, e prima carte pe care am citit-o conştient, pentru că îţi trânteşte în faţă un adevăr care te doare şi pe care l-ai avut ascuns în tine, dar n-ai avut niciodată curajul să ţi-l recunoşti.

Mai am câteva pagini, dar m-am gândit că e mai bine să împărtăşesc cartea şi cu voi, pentru că, pentru unele femei, e necesar să o citească de azi. Nu este o Biblie, cum spunea Rox, dar s-ar putea să te ajute, dacă iubeşti prea mult, iar iubirea îţi aduce suferinţă. Cine îşi doreşte cartea în format PDF, download Robin Norwood- “Femeia care iubeşte prea mult” de AICI.

Am o mare rugăminte pentru cine vrea să mă ajute, după/în timp ce citeşte cartea. Mi-am şters din greşeală notiţele cu citatele din ea şi nu pot, momentan, să o recitesc, ca să mi le notez din nou. Sunt convinsă că multe din voi o să sustragă aceleaşi însemnări. Mulţumesc.

„ Chiar dacă nu te numeri printre femeile care iubesc prea mult, cartea ne reaminteşte că noi singure ne construim viaţa şi că dragostea ar trebui să fie un eveniment fericit.”

– Boston Herald

Photo

10 thoughts on “Citeşte: Robin Norwood- “Femeia care iubeşte prea mult”

  1. told ya🙂🙂🙂 pe mine m-a pacalit o prietena sa o citesc…. Dar daca imi spunea direct “ia-o si o citeste” si acum zacea printr-un folder ceva…

  2. Plecand de la citatele notate de tine intr-un post anterior, despre femeile care iubesc prea mult, aseara am luat si au cartea si am citit pana la 3 dimineata!! Abia astept sa o termin…

  3. oare chiar poti iubi prea mult? din cate stiu eu nu exista unitate de masura pentru iubire … si atunci de unde “prea mult”? pentru ca altii considera asta? neah! lor le lipsesc informatiile subiective (care, pentru mine ca subiect au alta valoarea decat pentru ei). iar daca eu consider ca iubesc prea mult … nu cumva asta mi se trage de la niste asteptari mai mult sau mai putin exagerate? nu, nu cred ca poti iubi “prea mult” … e mult mai simplu: ori iubesti ori nu iubesti!

  4. frumoasa carte , grepf!
    cautam in relatii ceea ce ne lipseste acasa. Cartea trateaza sub numit “co-dependeata” sau de ce fetele bune se incurca cu barbatii rai 😉
    ele cred ca ii pot schimba/ salva dar in realitate se agata de ei si ei le trag in prapastie si pe ele.

  5. Am inceput-o in urma cu ceva vreme… fiind putin sceptica in ceea ce priveste titlul. Mai mult, de curiozitate am inceput sa o citesc si pentru ca eram convinsa, ca la finalul ei, o sa constat triumfator ca am avut dreptate: E inca o porcarie scrisa de un american care se vrea mare cunoscator doar pentru ca e psiholog.(ma rog, in cazul de fata e o ea) Apoi… pe masura ce-am inaintat cu lectura, m-am gasit in mici pasaje, fara ca macar sa incerc sa ma caut. Si m-am oprit din citit. Nu stiu daca o sa continui vreodata. Mi-ar placea sa nu-mi las creierul spalat si sa raman la ideea mea, ca dragostea nu e niciodata prea multa.

    • Diana…te-ai oprit din citit atunci cand te-ai regasit in mici pasaje…de fapt ai fugit de tine insuti,ti-a fost teama de ceea ce o sa simti.Cartea in care te regasesti este cea mai buna carte,e ca si cum autorul a scris-o pentru tine.E un motiv pentru care ai inceput sa o citesti dar tu ai fugit apoi ca o fetita speriata.Nici o carte nu-ti spala creierul ci din contra iti ofera informatii pretioase.Numai bine.

  6. O carte excelenta! Orice fata/femeie ar trebui s-o citeasca si s-o analizeze. Dar unele fete/femei sunt precum religiosii habotnici care cred ca orbii in povesti de adormit copii atunci cand realitatea le loveste si refuza sa accepte adevarul “doar pt ca asa simt ele” si nu se satura nici dupa a o mia oara de cand primesc excesiv si consecutiv lovituri dureroase.

    PS: Dragostea nu e niciodata multa daca aceasta nu se transforma in obsesie, dependenta de persoana de langa tine!

  7. BUNA,
    aveam toate astea in mine, le traiam cu mine , le duceam zilnic,sfasiata de durerea neintelegerilor si mai ales de frustrarea ca orice as face ,el NU MA VEDE….ce tare!!ce ironic!!! EU NU MA VEDEAM.
    o citesc de cateva zile…e oxigen pur ,e real e ceea ce ar trebui sa stim cu totii…iubirea nu inseamna suferinta, iubirea e daruire acolo unde este nevoie si acceptata.

    multumesc

  8. Cartea este frumoasa si desteapta …
    @INTJ – expresia a iubi prea mult este un eufemism pentru dependenta – chiar in carte se regaseste undeva definitia si diferenta dintre eros si agape (daca-mi aintesc eu bine)
    @Diana – porcaria americana are un adevar real si anume ca femeile au exact aceiasi valoare pe care ele considera ca o au si ca daca ele nu invata sa se iubeasca pe ele nu pot relationa sanatos.
    Multam ca ai “sharuit”-o cu noi – o cautam pentru o prietena care sta intr-o relatie nefasta!

Împarte o felie de grapefruit :)

