Până trece

Nu mai e vorba despre ceilalţi oameni, ce cred, ce vor, ce înţeleg, ce nu înţeleg, ce ştiu, ce nu ştiu. E vorba de mine. De mine, în tot egoismul meu, de care n-am profitat niciodată din dragoste, din milă, din bunătate. O să fiu rea, o perioadă. Nu-mi pasă, nu mai analizez, nu mai cântăresc, nu mai fac compromisuri- primesc ce îmi dă viaţa, fără planuri, fără teamă.

O să râd, până trece perioada de plâns. După aia o să râd ca atare. Dacă îmi doresc binele, dacă îmi doresc să fiu fericită, nu înseamnă că doresc rău altora. Îmi doresc să le fie bine, dar fără să-mi mai pese dacă fac ceva pentru asta sau aşteaptă mere mălăieţe. Egoistă, o perioadă, şi rea, şi nesimţită. Până trece perioada asta, iar eu pe lângă ea, strecurându-mă.

4 thoughts on “Până trece

  1. Cateodata e mai bine sa fim egoisti, sa fim mai putin nepasatori atunci cand lumea din jurul nostru e la fel, pentru ca altfel suferim si ne intrebam de ce, singurii vinovati suntem chiar noi. Iti urez succes, am incercat si eu de multe ori asta, dar rareori mi-a reusit…firea omului nu prea se schimba

  2. mda … partea naspa e ca apoi vine “dupa” … si nush cum e la altii, da’ la mine propria constiinta e cel mai aspru si nemilos judecator.

  3. :)) stii ca urmatorul pas dupa egoist e tiranic ? ai grija sa nu ajungi din Agnes pana la Gru ( desi ar fi interesant sa vedem ce fel se schimba blogul in perioada asta )😛

  4. Nu am să pot înţelege niciodată cum de ni s-a inoculat ideea asta, că a fi noi înseamnă a fi egoişti…
    … şi tot la “nu am să pot intelege niciodată” ce fel de relaţie este relaţia care încetează dacă redevenim noi… ba nu, cred că ceva ceva înţeleg… o relaţie cu o proiecţie de-a noastră, o parte din noi… deci nu cu noi… deci nu era o relaţie pe care noi credeam că o avem…!?! adică nu era ceea ce credeam…!?!.. adică mai bine aşa..

Împarte o felie de grapefruit :)

