De-a noastră

Vă spuneam că nu-mi permit să pierd oamenii din viaţa mea şi mi-e dragă când cunosc oameni noi, aşa cum s-a întâmplat ieri. Denisa comentase la un post de al meu, că şi ea se află, momentan, în Birmingham. Drept urmare, a trebuit să facem cumva să ne întâlnim, căci eu sunt bucăţică româncă şi nu mai ştiu dacă eu sunt de-a voastră sau Denisa e de-a noastră, în orice caz, vorbim aceleaşi limbi.

Ne-am dat întâlnire în centru, după care am mers la serbarea a trei ani a celor de la Birmingham Internaţional Film Society. Am văzut împreună un film franţuzesc- Louise-Michel; am bârfit, vorbit, povestit, scărpinat limba şi tot ce se mai poate când întâlneşti vorbitor de limba ta în ţară străină. Plăcut împresionate de film, am continuat seară într-un pub cu muzică life. Splendid.

Denisa a încercat să-i strecoare în buzunarul solistului un bileţel în formă de avion, pe care am desenat note muzicale. Din păcate, pentru că e ruşinoasă, trebuie să mergem din nou, în speranţa ca el să mai fie acolo, cine ştie- poate chiar iubirea vieţii ei😆 Azi, sărăcuţa, are examen. Trebuia să menţionez de la început că e frumoasă, deşteaptă şi sociabilă. Ascultă şi vorbeşte mult, este puţin rârâită. Ne-am făcut planuri. Cu siguranţă mai citiţi despre ea.

6 thoughts on “De-a noastră

  1. Ahh, ce drăguţ că ai scris. Chiar a fost o seară frumoasă, mai ales înainte de examen. ‘Iubirea vieţii mele’, that’s far too much…but it was fun. We had a good laugh indeed :))))
    De-abia aştept să ne vedem din nou xxx

  2. Si eu, si eu sunt aici )))
    Nu-s in Birmingham, dar nici departe de el nu-s => Loughborough
    tare demult ma gindeam sa-ti scriu, dar nici decum nu mi-am putut lua inima in dinti
    dar acum, uite, articolul asta mi-a dat curaj🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

