Norocul începătorului

Nu mai pot să scriu pentru că, de fiecare dată când mă apuc să scriu despre muştele astronomice, gândurile mele vor să revină cu picioarele pe pământ şi să scrie despre… Vedeţi?🙂

Am câteva veşti bune, dar mi-e frică să mă gândesc la ele ca fiind bune, ca nu cumva să se schimbe, aşa cum mi s-a tot îmtâmplat în ultima vreme. Nu ştiu dacă sunt optimistă sau dacă am nevoie să cred asta, ca să trec, în fiecare zi, peste fiecare provocare.

Viaţa nu este nici un destin prescris, nici suma alegerilor noastre. E un mulţi de nu ştiu cărora încercăm să le dăm un sens şi, când nu ne reuşeşte, ori renunţă, ori dăm vina pe alţii. Eu ştiu ce îmi doresc, iar asta mă sperie. Am noţiunea, dar nu am cuvântul care trebuie explicat.

O învălmăşeală de cuvinte, ştiu. Poate mi-ar fi luat mai puţine rânduri, dacă aş fi fost directă, dar n-aş da bine în căutările google, mi-ar scădea page rank-ul, poziţia în Zelist şi numărul de vizitatori. E… este egoist din partea celor care te citesc pentru că, ei revin numai când scrii, tu eşti aici şi când n-o faci. Mai ales atunci când n-o faci.

Am luat atâtea decizii în ultima vreme, ca atunci când arunci prima oară cu arcul. Nu contează unde ajunge săgeata, important e să tragi; trebuie ca, măcar una, să ajungă cât de departe îţi doreşti, ca să sari în sus de bucurie şi să spui: -Eeeh, norocul începătorului…

Glumisem mai înainte cu zelistul şi celelalte lucruri importante pentru moralul unui blogger. Pentru mine contează altele, importante pentru moralul meu, ca om, dincolo de nickname-ul de grapefruits.

One thought on “Norocul începătorului

  1. Mai grapefruit,tu chiar esti inteligenta:-) “Viaţa nu este nici un destin prescris, nici suma alegerilor noastre”exact asta simt de multa vreme,dar vezi,nu aveam cuvintele la mine..ti pup,din dulcili targ al Iesilor,insomniaca,la 5 dimineata:-)

Împarte o felie de grapefruit :)

