Horoscop Vărsător, 10 Mai-2011

Nimic nu e vesnic, deci asteaptă-te ca un proiect cu care te-ai obisnuit de mai multa vreme sa se termine curand. Azi deja intrevezi capatul acestui drum si consideri ca e un final bun, cu rezultate concrete, vizibile, bine meritate.

Dacă mai poţi rezolva ceva acum, pe ultima suta de metri, grabeste-te, dar daca esti multumit de ceea ce ai construit, extrage concluzia finala si pregateste-te să-i pui punct. Un final e de fapt sansa unui alt inceput, dupa aceea, dar bucura-te o vreme de ceea ce ai obtinut deja. (sursa)

Wow. Dacă mai e cineva vărsător şi simte nevoia să wow-uiască împreună cu mine, îl rog să împărtăşească sentimentul. Eu nu cred în horoscop decât atunci când zice de bine. Când zice de rău, mă ambiţionează. Prezicerile de pe ziua de azi m-au făcut să am încredere în tot ce urmează să fac. Mă bucur- mă bucur, gata!

10 thoughts on “Horoscop Vărsător, 10 Mai-2011

  1. Sunt o Varsatoare si mi-a placut sa constat ca este adus de pe acvaria.com.
    Cred in horoscop in proportie de 35% chiar daca uneori a fost undeva intre 85% adevarat.
    Uite ce spune pentru maine: ” Ti se face dreptate si nu poti fi decat foarte multumit deoarece finalmente ajungi la ceea ce ti s-a promis. O vreme ai tot asteptat, aproape ca ai crezut ca nu vei mai ajunge nicaieri, dar azi primesti o veste care merita toata increderea ca lucrurile vor merge de acum pe fagasul normal. Cel care a gresit isi va incasa amenda, deci daca te simti cumva vinovat de vreo greseala, fa repede un efort sa o repari, ca sa nu ai si tu de suferit.
    ” sursa acvaria.com

  2. eu sunt varsator. in seara asta am dat peste cap blogul … cat p’aci sa cred ca era gata😆 … hmmm …se cam potriveste …

  3. “Eu nu cred în horoscop decât atunci când zice de bine. ” – cam asa si eu :))
    wow, dar multi varsatori mai sunt pe-aici !(inclusiv eu😀 )

Împarte o felie de grapefruit :)

