A fi sau a nu fi drăgălaşă

Câteodată mi-e ciudă că arăt aşa, copilăroasă, cu moacă de sensibiloasă, drăgălaşă- oamenii au instinctul să mă apuce de fălcuţe şi să se joace cu ele, aşa cum faci cu bebeluşii, când ţi-e drag de ei.

Degeaba îmi iau rochie, pantaloni scurţi şi tocuri, efectul nu dispare. Şi nu e vorba doar de fizic, ci şi de atitudine. Bărbaţii vor să aibă grijă de mine, pentru că par copil, deşi am sâni şi fund şi parcă aş fi bună, dacă aş dansa lasciv.

Degeaba mă machiez, ochii mă trădează, dincolo de rimel şi umbre. Fondul de ten nu acoperă zâmbetele; nu acoperă feţele pe care le fac, când mă miră ceva, când mă bucură, când mă intristează, când sunt emoţionată.

Eu aş râde, ca la desenele cu Tom&Jerry, dacă bărbaţii s-ar oferi să-mi cumpere haine, să-mi plătească operaţiile cu silicon, să îmi dea bani pentru distracţii, să îmi cumpere maşină şi să mă ducă în vacanţe.

Săptămâna trecută m-am bucurat când mi-a zis un bărbat că arăt de 26 de ani. Ştiu, femeile o să mă înjure acum, dar când te duci la interviu şi managerul are puţin peste 30 şi se uită la tine ca şi cum ai avea 15 ani, e aiurea.

13 thoughts on “A fi sau a nu fi drăgălaşă

  1. Și totuși, e fain să fii copilăros. Să-ți păstrezi starea aia de spirit, entuziasmul ăla. Cât despre interviu, managerul cred că vede în tine un om cu poftă de viață, nu un copil. Și asta caută un angajator pe lângă bagajul de cunoștințe. Persoane entuziaste.🙂 So, u’re lucky. Unii își pierd sclipirea aia din ochi și greu o mai recuperează. Iar figura copilăroasă sunt convinsă că e compensată de lucrurile pe care le spui în timpul interviului.🙂

  2. Oh, cat de bine te inteleg!🙂 Si eu am aceleasi trasaturi copilaresti, care uneori le consider avantaje, alteori mai putin. Am avut profesori care in timpul examenelor se uitau tinta si aveau atitudinea asta dragalasa, iar in fine imi dadeau note bune! Am avut insa si din aia care nu s-au lasat fermecati, ahaha! In fine, cred ca e si asta un noroc care trebuie sa stim sa-l pretuim😉

  3. pai … esti copilaroasa: doar un copil vrea totul “acum”, ignorand orice altceva (in cazul de fata avantajele faptului ca arati mai tanara decat esti). un om matur e teoretic mai echilibrat si planuieste pentru viitor (in cazul de fata, chiar daca acum e naspa la interviu, stii ca in viitor la alte interviuri situatia va fi exact invers). peste 20 de ani, daca vei dori sa-ti schimbi job-ul (cu unul mult mai bun), vei avea mai mult mai multe sanse decat multe alte femei de varsta ta … tocmai pentru ca vei arata mai tanara. si nush cum sa-ti spun, da’ sa stii ca “exista viata (multa) si dupa 30-40 de ani” … chiar daca la 20 de ani nu prea ne gandim ce-o sa facem atunci (teoretic, 25 de ani e doar primul sfert dintr-o viata care mai are inca trei sferturi).

  4. Copilăria e veselie, e o prostie când unii privesc așa spre un om ce apare copilăros ori are trăsături copilăroase. Nu-ți fă probleme pentru ei, lasă-i în clipa lor. Nu te plia pe scenariile unora care nu au definiție în percepția celor din jur.

  5. Te inteleg perfect😉 Am 20 ani si toti care ma vad nu-mi dau mai mult de 15-16 ani … nu stiu daca e un lucru bun sau rau …

  6. “oamenii au instinctul să mă apuce de fălcuţe şi să se joace cu ele” – =))))))

  7. […] voi vedea dormind, te-aş îmbrăţişa foarte strâns şi l-aş ruga pe Dumnezeu să fiu păzitorul sufletului tău. Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când te voi vedea ieşind pe uşă, ţi-aş da o […]

  8. Fii! Fii tu în continuare! Fă tot posibilul să te menţii aşa! Gândeşte-te! Gândeşte cum vrei tu… şi matematic vorbind, “mai ai mult de bătrâneţe” de acum încolo! Vei simţi bucuria şi plăcerea înzecit faţă de cât crezi că suferi acum pe la 35, 40,45,50 de ani şi vei zambi în sinea ta când vei auzi în urma ta “ce bună e’… sau când vei fi confundată cu prietena copilului tău “ce tipă tare şi-a tras şi ăsta… şi e mai mare decât el”… ei, ce spui? Crede-mă, se merită!

  9. A fi! Și eu mă confrunt cu această “problemă” și dacă e chiar o problemă, atunci aceasta să fie cea mai mare a vieților noastre.
    Cântărește care sunt avantajele și dezavantajele de a fi așa cum te simți și mai gândește-te cum te-ai simți tu, Grapefruits cea cu chip de copil, să ai sufletul unui om mai bătrân decât ți-e chipul. Nu cred că ai mai fi tu, nu ai mai avea același farmec.
    Uite, am să-și dau un fragment dintr-un comentariu pe care l-am primit eu la un post cam despre același subiect:
    “Oamenii vor să te porţi într-un anume fel la anumită vârstă pentru că ei se poartă conform tiparelor, dar eu nu cred în tipare pentru că, dacă milităm împotriva clonelor, de ce vrem să ne clonăm programul de viaţă?
    Eu şi acum port tricouri cu animăluţe din desene animate, mă dau în leagăn cu copiii şi mă simt sora lor mai mare.
    E mai bine aşa. Prefer să fiu copilul din mine decât băbătia din ochii celorlalţi. Dacă alţii au inima bătrână nu trebuie să-ţi faci operaţie de îmbătrânire pentru inima ta, doar ca să fii în pas cu ei – mai bine să se străduiască ei să vadă frumuseţea unei vieţi copilăroase mereu…”

  10. “Dacă alţii au inima bătrână nu trebuie să-ţi faci operaţie de îmbătrânire pentru inima ta, doar ca să fii în pas cu ei”
    Draga Grapefruits, @mazgalica ti-a dat cel mai fumos raspuns!
    :*

Împarte o felie de grapefruit :)

