Nu-mi permit

Eu nu-mi permit să pierd oamenii din viaţa mea, nu pot să nu cunosc oameni noi sau să nu-i redescopăr pe cei vechi. Aşa sunt eu, mă hrănesc cu starea lor de spirit, cu bucuriile lor, cu problemele lor, cu soluţiile lor, cu stilul lor vestimentar, cu felul lor de a fi.

Nu pot altfel, mă sufoc. Eu iubesc părinţii, şi pe ai mei, şi pe ai altora. Mă ataşez foarte repede de oameni şi, dacă am ocazia să cunosc familii, mă adoptez singură. Într-o perioadă, mama era geloasă. Mă apropiasem foarte tare de mama celei mai bune prietene, doar pentru că era mai zurlie la cap şi, pe atunci, credeam că e mai simplu să rezolvi probleme prin felul ei de a fi, decât prin felul calculat al mamei.

Nu-mi imaginez, din acest motiv, să am un soţ gelos care să nu-mi permită să ies cu prietenii mei, care să nu-mi înţeleagă felul de a fi şi să-l interpreteze greşit. Aş iubi, de un milion de ori mai mult, un om care mi-ar da libertatea de a face lucrurile în felul meu şi i-aş da, în schimb, toată încrederea şi fidelitatea de care are nevoie.

Eu nu-s pasăre de ţinut în colivie. Eu nu-s pasăre. Eu sunt un om care iubeşte oamenii, iar prin iubirea asta, îmi hrănesc eu-ul. Când nu mai am oameni în jurul meu, mă pierd şi-mi pierd şi sentimentele. Nu pot să fiu zburdalnică, nu pot să fiu veselă, nu pot să fiu optimistă, nu pot să scriu, nu pot să-mi imaginez şi nu pot să nu mai pot, pentru că am atâtea în felul în care m-au crescut părinţii şi în modul în care m-au educat experienţele, încât aş înnebuni dacă totul s-ar opri la o singură persoană.

Dacă vrei să mă schimbi, îndepărtează-mă de oameni. Asta însă, n-o să mă ţină aproape de tine, oricine n-ai fi tu…

5 thoughts on “Nu-mi permit

  1. dezvolta-mi te rog ……..OMUL A FOST CONCEPUT PT. AFI UN UMILIT SERVITOR AL EULUI SAU SUPERIOR ….

  2. Fiecare dintre noi are un fel de a fi, care-i subliniaza frumos personalitatea, care-l face sa fie unic. Imi place de el/ea asa cum este, nu incerc sa slefuiesc ceea ce eu consider ca trebuie. Nu eu sunt Sculptorul.

    Pentru ca esti o fire atat de prietenoasa, nici nu-ti vei da seama cand vei cunoaste pe acela care va fi indragostit de tine si nu va dori sa te schimbi pentru ca te va iubi intelegand ca felul tau de a oferi prietenie, dragoste, face parte din tine.🙂
    Gelozia nu-si are locul. Nu aici.

  3. Se spune că nu merită să plângi pentru nimeni, iar cel care merită nu te va face să plângi și că nimeni nu are voie să ne fure frumosul di suflet🙂

    Să rămâi mereu așa, ești unică!

Împarte o felie de grapefruit :)

