Cum spui “La mulţi ani”?

Pentru mine, urările sunt foarte importante. Îţi poţi da seama astfel, dacă omul chiar a vrut să îţi spună, bucuros, din tot sufletul lui, un La mulţi ani. Urăsc felicitările care ar trebuie să fie, cică, amuzante, dar nu sunt, de felul: îţi doresc ce îmi doreşti şi tu mie, îţi urez ce vrei tu, la mulţi bla-bla-bla ştii şi tu restul.

Ori spui două-trei cuvinte frumoase, ori te rezumi la un La mulţi ani simplu, ori faci o urare amuzantă, în aşa fel, încât să râdă toată lumea. Eu, dacă nu cunosc persoana (mă refer la Facebook sau Twitter) prefer să fac o urare scurtă; dacă îmi este prieten/prietenă, îmi doresc să îi pot ura cât mai multe lucruri frumoase şi bune, într-o zi în care el/ea ar trebui să se simtă fericit, important, înconjurat de oameni şi gânduri bune.

Mă deranjează, la fel de tare, când cel căruia i se adresează urările, preferă să răspundă doar unora pe Wall. Ori răspunzi tuturor, ori dai Like tuturor, ori nu bagi în seama nici o urare, fericit în sinea ta şi doar pentru tine că X număr de persoane s-au gândit la tine. Indiferent de persoană, cred că, în primul rând, trebuie să apreciezi gestul.

12 thoughts on “Cum spui “La mulţi ani”?

  1. De cele mai multe ori un simplu La multi ani ! ar insemna suficient, dar vezi tu? unii nu se multumesc doar cu atat si apoi auzi…nu a putut sa scrie ( spuna) cateva cuvinte ….doar atat!

  2. so damn true. un simplu “la multi ani” incadrat frumos, cu data si semnatura face mai mult decat alte mii de tipuri de urari false si neingrijite.

  3. Chiar e jignitor să răspunzi doar unor persoane;mie nici like-ul nu mi se pare deosebit.Dacă sunt prea multe persoane,mai bine dai un “mulțumesc ” general,și rezolvi elegant.
    Ps:kiddin’?ăsta e statusul meu actual (citatul) :))

  4. EU zic ca nu ai neaparat dreptate.
    Intai, ce ti se pare tie amuzant altora nu li se pare si invers! Deci nu ar trebui acuzati oamenii de acst lucru!
    Legat de chestia cu raspunsul selectiv sunt complet de acord. Si nici macar nu mi se pare de bun simt like-ul sau un raspuns general. Pai daca esti “iubit” si-ti dau 100 de oameni urari, pai respecta-i pe toti cei 100 si da-le un raspuns individual. Macar un minim de efort arata-le!

  5. Nici eu nu împopoțonez urările cu altceva decât cuvinte sincere, mă enervează în general versurile și falsitatea, deci eu încerc să fiu cât mai simplă și onestă, gândindu-mă cu drag la persoana respectivă. Și când nu mă gândesc cu drag, îi urez pur și simplu la mulți ani și gata.🙂

  6. Eu prefer urarile scurte. Important e sa se prinda ideea. Nu astept multumiri, poate pentru ca foarte rar mi se multumeste cand fac o urare.

  7. Din nou îs de acord cu tine🙂 Așa este, se întâmplă uneori și astfel de neplăceri. Cum spun la mulți ani? Din tot sufletul și cu cel mai calduros zambet pe care îl am🙂

  8. Eu de câțiva ani încoa încercă să fac urări diferite și cât mai potrivite pentru persoana respectivă. Acum mai apare un amănunt: cel mai greu să îmi găsesc cuvintele se întâmplă când este ziua cuiva foarte drag mie. Până la urmă reușeșsc să mi le găsesc dar nu este ușor. Îmi place să formulez o urare cât mai creativă și diferită decât restul. Dacă uneori nu-mi iese…asta e :)))

  9. De ziua mea de nastere am avut atatea urari pe facebook de nu-mi venea sa cred si le-am raspuns tuturor, si nu doar cu un like. Asa mi se pare frumos!😉

  10. Apropo de Facebook, am avut peste 100 de urari si mi-am dat silinta sa le raspund tuturor, pe cat posibil, diferit. Foarte draguta urarea ta, iti mai multumesc o data aici. :-*

Împarte o felie de grapefruit :)

