Today I Love: La Roux – I’m Not Your Toy (Nero Remix)

Deşi piesa originală e foarte drăguţă, mie mi-a plăcut mai tare remixul. M-a surprins reacţia cititorilor, când au văzut că ascult Dubstep. Ori ei mă cunosc prea bine, ori eu nu mă cunosc deloc.

One thought on “Today I Love: La Roux – I’m Not Your Toy (Nero Remix)

  1. mi-emi plac foarte putine remixuri. prefer originalele sau niste covere.
    Cred ca unii le remixeaza prea “tare” si le schimba prea mult.
    si daca tot suntem la capitolul muzica, da-mi voie sa-ti recomand ceva:

    ca tot erai bucuroasa ca nu prea a plouat in Anglia, dupa cum te asteptai😛

Împarte o felie de grapefruit :)

