I’m not lucky. I’m luck!

Azi am fost brambrura prin Birmingham. Mi-am lăsat mai multe CV-uri prin şi mai multe locuri. Oamenii m-au primit bine. Am primit o limonadă din partea casei şi, la final, când am intrat într-un salon de frizerie, ca să întreb cât m-ar costa să mă fac roşcată şi să-mi tai bretonul, mi-au dau un preţ şi mi-au tăiat bretonul gratuit- Agnes style. După ce mă satur de brunet, mă fac aşa şi aştept să-mi iasă şi pistruii primăvăratici.

Am să-o întreb pe mama, zilele următoare, dacă pot să-mi schimb numele în Cenuşăreasa.

gif

20 thoughts on “I’m not lucky. I’m luck!

    • Am vorbit puţin cu frizeriţa şi trebuie să mă fi plăcut, a zis că mi-l taie repede, cât n-are clienţi şi, când mă hotărăsc să mă fac roşcată, mă aşteaptă la ea. 🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

