Te iubesc. Te iubesc? [45]

”If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story. ”

— Orson Welles

Mă mutasem în Militari, cu chirie, împreună cu Cristi, una dintre fostele dansatoare de la Surprize-Surprize. Probabil dacă n-ar fi fost ea, mi-aş fi pierdut minţile cu de ce-uri. Mă punea să repetăm împreună mişcările de dans, să ieşim la alergat, să mergem la cumpătături, să vizităm studiourile TVR. Era bine, până ajungeam seara în pat.

După o despărţire, nu ţi-e greu pentru că ţi-e greu, ci pentru că toate motivele pentru care ai vrut să te desparţi ţi se par banale, absurde şi nesemnificative, în comparaţie cu toate amintirile frumoase şi te urăşti, într-un mod dureros de mizerabil. Îţi lipsesc alinturile, îmbrăţişările; îţi lipseşte sărutul, mirosul, zâmbetul.

Mi-a fost greu, mi-a fost rău- fizic vorbind. Mi-am pierdut pofta de mâncare, dormeam şi mă trezeam obosită, mă gândeam constant la Matei: ce face, ce gândeşte, cum se simte, îl doare, îi este dor… Te gândeşti aşa, într-una, până ţi se încordează tâmplele şi spui că nu mai poţi- începi să plângi, să te destrami, să te înmoi.

Mă duceam seara la prezentări sau show-uri. Păşeam pe podium, zâmbeam camerei şi mă gândeam la Matei. Plecam imediat acasă, de parcă doar acolo puteam să mă gândesc în linişte, ca un dependent de heroină, care se droghează pe ascuns, fără să-mi recunosc că, ceea ce fac, îmi provoacă durere.

Am încetat să mai scriu. Deschideam jurnalul şi mă gândeam. N-am avut curajul să pun totul negru pe alb- are prea mult de scris, iar eu nu vroiam să-mi scap ceva. Poate eu am greşit, poate eu am rănit, poate eu n-am iertat, poate eu n-am răbdat, poate eu n-am înţeles, poate eu am iubit mai puţin, poate…

8 thoughts on “Te iubesc. Te iubesc? [45]

  1. suntem robii timpului (cu ajutorul memoriei) si e trist ca alegem sa inrobim tot ce atingem/”atingem”.

  2. E o eterna dilema, atribuirea vinovatiei. Si, ca intotdeauna, adevarul e undeva la mijloc… Cred ca asa suntem construiti, sa creem dileme, sa suferim si abia apoi sa trecem mai departe.
    A fost happy ending? Ai oprit unde trebuia?

  3. 🙂 la mine scrisul a functionat ca o lasare de sange… ca un procedeu medical prin care am dat afara tot veninul pe care il strangeam in mine, venin care ar fi murdarit si omorat putinele clipele frumoase pe care mi le mai aminteam. M-am trezit intr-o dimineata si i-am scris toate senzatiile de rau si durere pe care le aveam zi de zi cand o vedeam , cand ii vorbeam si cand ne zambeam… si a fost bine. Poate…

    Ar trebui sa scrii si sa asculti multa , multa, multa, multa muzica … fara filme romantice insa. E o metoda straveche ce functioneaza doar daca nu te uiti la filme romantice😛

    iti tin pumnii

    • Ce m-am bucurat cand am vazut ca “The end” nu a fost sfarsitul😀, mi-e atat de draga povestea asta, ca si toate postarile tale de altfel. Sa ai parte de bucurii si Doamne – Doamne sa iti dea puterea si inspiratia de a scrie mai departe.

  4. […] Te iubesc. Te iubesc? [45] (via ♥ Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…) Posted on mai 20, 2011 by thehappytear27 ”If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story. ” — Orson Welles Mă mutasem în Militari, cu chirie, împreună cu Cristi, una dintre fostele dansatoare de la Surprize-Surprize. Probabil dacă n-ar fi fost ea, mi-aş fi pierdut minţile cu de ce-uri. Mă punea să repetăm împreună mişcările de dans, să ieşim la alergat, să mergem la cumpătături, să vizităm studiourile TVR. Era bine, până ajungeam seara în pat. După o d … Read More […]

  5. […] Te iubesc. Te iubesc? Posted on mai 20, 2011 by thehappytear27 ”If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story. ” — Orson Welles Mă mutasem în Militari, cu chirie, împreună cu Cristi, una dintre fostele dansatoare de la Surprize-Surprize. Probabil dacă n-ar fi fost ea, mi-aş fi pierdut minţile cu de ce-uri. Mă punea să repetăm împreună mişcările de dans, să ieşim la alergat, să mergem la cumpătături, să vizităm studiourile TVR. Era bine, până ajungeam seara în pat. După o d … Read More […]

Împarte o felie de grapefruit :)

