Ţi-ai dori propriul cinematograf?

Pe vremea când fratele meu nu avea bebe, mă duceam în weekend la el, ca să mănânc bucate gătite de mână bărbătească, dar mai ales, pentru că avea proiector. Îmi făceam o colecţie de filme, trăgeam draperiile şi, sătui şi fericiţi, ne bucuram de propria noastră cinema. După aceea a apărut beba şi s-a închis cinematograful, pe motiv de gălăgie.

Mi-ar plăcea, recunosc, să am unul şi acasă. Să-mi proiectez filmele pe tavan şi să mă prefac că mă uit la stele, în versiunea Full HD, pentru că ne permite anul 2011 să trăim după o tehnologie de procesare completă a culorilor pe 10 biti, la o rezoluţie de 1080 p.

Cei de la BenQ, vin cu o gamă variată în ceea ce privesc produsele home cinema, ultimul produs fiind proiectorul BenQ W1100. BenQ W1100 are sistem Optic Optimizat pentru Imaginile Full HD, creat special pentru o mai buna expunere a imaginii Full HD, inclusiv culori mai realiste. Luminozitatea si coeficientul de contrast, impreuna cu tehnologia de procesare completa a culorilor de 10 biţi ofera o calitatea a imaginii, vizibil mai buna, comparativ cu tehnologia de procesare de 8 biti (diferenta sare de la 16 milioane de culori la peste 1 miliard de culori).

Sistemul audio SRS WOW HD (TM) este perfect pentru locuintele acustive, largind atat pe orizontala campul audio, cat si pe verticala- fonograma sunetelor. Mai mult de atât, BenQ W1100 nu are filtru care sa necesite intretinere sau inlocuire, îţi pune la dispoziţie auto reglaj keystone (dimensiune trapez), quick auto input search şi picture in picture- posibilitatea de a avea mai multe imagini simultan pe ecran.

Mi-aş dori un proiector, nu doar pentru mine, ci şi pentru momentele când îţi inviţi prietenii în weekend, iar canapeaua e prea mică pentru ca să-i aduni pe toţi în faţa televizorului. Plus la asta, ai parte de mai multă intimitate, pentru seri romantice, când n-ai bani să-ţi scoţi soţia la cinema.

18 thoughts on “Ţi-ai dori propriul cinematograf?

  1. cred ca “propriul tau cinema” suna mai bine din punct de vedere gramatical…decat “propria ta cinema”……

    • Propriul tău cinema nu-mi sună deloc corect. În schimb, propria cinema e mai corect decât ambele noastre variante.

      Aşteptam aprobarea postului, înainte de a face modificare, dar îţi mulţumesc🙂

  2. Si uite asa cu un astfel de proiector, mai dai o bomba prin adevaratele sali de cinema, scazand numarul de clienti la cinema.

    Piraterie gen torrents + acest proiector = jale pt cinema

  3. un bebe, o bebă…. asa se citeste? poate o bebeloaie, o bebeluşă, o bebeluşică, o bebeluşicuţă….

Împarte o felie de grapefruit :)

