Dan Herciu- Second Love

îmi e dor de o despărţire fără explicaţii inutile
un fel de : „ne mai vedem prin viaţa asta, poate de sărbători, cine ştie…”
punct.

apoi, să mă îmbăt prin crama lui don’ Titi
să cinstesc necunoscuţi
dimineaţa să mă asculte fascinaţi cum le povestesc despre tine
apoi să-l pocnesc pe ăla de a zis :
„…dă-o dracu’ de proastă!”

îmi e dor să te mint privindu-te în ochi
cu cel mai inocent zâmbet posibil
să-ţi spun : „eşti singura femeie din viaţa asta, poate ne căsătorim, cine ştie…”
apoi, să te înşel cu cea mai bună prietenă a ta
chiar de ziua ei
dimineaţa să mă asculte fascinată cum îi povestesc despre tine
apoi să-i şoptesc la ureche:
„…eşti o curvă!”

îmi e dor să mă cert cu toată lumea
care îmi cere explicaţii inutile
să le spun la toţi: „habar n-aveţi cum se omoară o iubire…”
apoi, să-mi iau cortul şi să plec la Sâmbăta de Sus
să mă spovedesc
dimineaţa să mă asculte fascinaţi toţi popii cum povestesc despre tine
apoi să le spun :
„…cam aşa ceva este Dumnezeu!”

bagă-te în gândurile mele dacă ai curaj
eu mi-am târât dragostea
până la sfârşit.

7 thoughts on “Dan Herciu- Second Love

  1. Exact dupa felul in care m-am invatat sa traiesc- stilul asta de viata este ca un drog: stii de la bun inceput ca dauneaza, incerci ca sa vezi cum e, apoi il cauti peste tot, chiar daca stii ca asa o sa iti gasesti sfarsitul…

Împarte o felie de grapefruit :)

