Motivul pentru care aş lua pastile de slăbit

Un proverb englezesc spune “Don’t dig your grave with your own knife and fork”. După părerea mea, oamenii care ajung în punctul critic, în care îşi doresc cu orice preţ să slăbească- fie după o naştere, fie după nişte mese copioase adunate de-a lungul anilor. Te întrebi atunci, cum e mai bine? Gras şi nesănătos sau vreau să fiu slab şi nesănătos?

După ce mi-am antrenat muşchii ochilor cu Ghidul de exerciţii pentru oamenii ocupaţi, pe care îl puteţi descărca gratuit şi voi, am citit un alt articol, destul de interesant, despre pastile de slabit. Eu nu stau să citesc despre cât de miraculoase sunt unele produse, de slăbeşti citind, îmi trebuie mai mult decât un anunţ publicitar cu 2 poze: înainte şi după.

N-am să cred, de asemenea, în nişte pastile care promit o siluetă de invidiat, mâncând cât vrei, lenevind cât poate duce patul. Extract de ceai verde? Fucus, garcinia, hoodia, fibrulină? Nu-i aşa că îţi sună aproape stăin? Produsele Slim & Fit sunt 100% naturale, cu extrate din aceste plante, necunoscute (pentru oricine) pentru proprietăţile de a tăia foamete (pofta, mai bine zis), de a accelera metabolismul, de a curăţa organismul de toxine şi de a arde grăsimile.

Bine, mi-am zis. De ce aş crede sau n-aş crede în nişte pastile de slăbit? O pastilă îţi poate lua durere de cap, un tratament administrat corect îţi poate prelungi viaţa, chiar dacă eşti bolnav de SIDA. Trebuie, deci, ca şi aceste pastile de slăbit să aibă un efect- unul garantat 100%, ori banii înapoi, în decursul a 30 de zile, zile în care trebuie să pierzi 5 kg. Trebuie. Aşa zic ei, bazându-se pe performanţele de până acum.

N-am luat niciodată pastile de slăbit pentru că n-am avut niciodată probleme serioase cu greutatea, dar nici nu-i poţi spune unui om de 100 de kg să facă sport şi să nu mai mănânce sau unei femei ce abia a născut, să se ducă la sală şi să ţină regim, pentru că altele pot (ex. Corina, Antonia). Sunt persoane cu organism dificil (inclusiv al meu) care au nevoie de ajutor, iar sportul şi dieta nu ajută întotdeauna, dacă metabolismul e leneş şi nu ştie să ardă, nu ştie să detoxifice.

Aş lua pastile de slăbit, în urma unor analize medicale, inclusiv nutriţionale. Le-aş combina cu o dietă sănătoasă şi sport. Am citit câteva rewiev-uri, iar oamenii păreau mulţumiţi, unii chiar încântaţi.

10 thoughts on “Motivul pentru care aş lua pastile de slăbit

  1. Nu multumesc! Am vazut cat rau pot face chiar aceste pastile.🙂 Cu rabdare treci marea zice un alt proverb deci indiferent de cat de mult ajutor ai avea nevoie, nu pastilele sunt solutia.

  2. Eu am slabit 10 kg acum 3 ani prin regim si sport. de atunci nu m-am mai ingrasat. Am 47 kg la 1,63/64. Sincera sa fiu, nu as recurge la pastile pt a slabi. Nu m-am gandit la ele nici cand eram cu adevarat disperata sa pierd cateva kg.
    Acum fac sala (in special banda, cardio) si incerc sa mananc echilibrat. Incerc, pentru ca de la o vreme am o pofta nebuna de mancare. :<

  3. daca vrea cineva pastilutele acelea am eu 2 flacoane neincepute-sigilate si cu factura…🙂 cumparate de pe site-ul lor…intre timp am inceput sa slabesc cu sala/sauna/masaje/tratamente/mancare sanatoasa so…. 🙂 vi le dau la jumatete de pret.

    [cat despre tine-nu ai nevoie de asa ceva.arati ok :* ]

  4. Nu recomand nimanui pastilele de slabit! Aveam o prietena care le lua acum vreo 3 ani si se simtea foarte rau de la ele, chiar daca isi faceau efectul destul de bine…

  5. Sa fim seriosi, eu am luat pastile de slabit si n-am patit nimic, n-am simtit efecte secundare. Poate nu as fi apelat la metoda asta, daca as fi slabit, dupa cum zic toti, “cu sport si regim”. Nu la toti functioneaza la fel organismul, eu de exemplu, cu sport si regim am slabit 6 kg in 6 luni; cu un pic de ajutor din partea unor pastile, perioada s-a redus la jumatate, pt acelasi numar de kg. Nu zic ca le-as recomda, nu toti reactioneaza la fel, dar eu zic ca fara ele n-as fi reusit sa slabesc 20 de kg. Va urez mult spor la slabit! Si multumesc pt rabdare celor care au citit comentariul pana la sfarsit🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

