Oamenii nu mă plac

Probabil când am faţa asta de botoasă-deprimată-nu ştiu ce e cu mine, devin respingătoare, mai ales pentru oamenii care mă ştiu zâmbăreaţă, cu două gropiţe în obraji, veselă de nu-mi pasă şi optimistă de se zgârâie necazul pe faţă.

Oamenii nu mă plac decât pentru ceea ce sunt eu, când mi-e bine. Eu sunt pierdută în spaţiu, de o bună bucată de vreme. Nu mai ştiu să iau o decizie, nu mai ştiu care îmi sunt limitele, nu mai fac distincţia dintre bine şi rău. Îmi pasă prea mult de unele lucruri şi deloc de altele.

Îmi spun că am atâtea motive pentru care ar trebui să mă bucur, dar nu fac decât să mă învârt în jurul cozii, fiindu-mi, în momentul acesta, cel mai mare duşman. Acest post nu este optimist, ci sincer. Vreau, din tot sufletul, ca lucrurile din viaţa mea să se schimbe, să îmi găsesc locul, iar de acolo, să zâmbesc întregii lumi.

7 thoughts on “Oamenii nu mă plac

  1. 🙂 Știi că ”change starts with yourself”, deci … ce mai aștepți, drăguțo ?!
    Cred că te-aș place și bosumflici, mi se pare că n-ai cum să nu o placi pe Grepf în orice stare ar fi ea. Și nervoasă de te-aș vedea, probabil că m-aș amuza.😀 Pentru că ești o scumpăăăăă și ar trebui să-ți amintești asta !! Lasă dușmănia cu grapefruit-ul din tine și împăcați-vă.🙂

  2. you’ll be just fine🙂 este inevitabil sa ai senzatii din astea, ar insemna ca esti un mic robotel🙂 cred ca prin firea noastra avem nevoie inconstient sa ne simtim asa uneori..
    te pup mareana🙂

  3. acuma’ nush, da’ daca ar fi sa-mi doresc ceva mi-as dori varianta “sa ma iubeasca” nu “sa ma placa” …

  4. E adevărat că ești mai drăguță când nu ești „botoasă”.Dar lumea nu contează,tu trebuie să te simți bine cu tine însăți.. Sunt situații că omul,sau oama e botos,se întâmplă la toate casele.Trece și va reveni zâmbetul.Nu poți s-o „joci ” tot timplu zâmbăreață.

  5. Cu toții trecem prin fel de fel de perioade . Și binele și răul e trecător dar important e ca noi să fim constanți. Tu sigur o să-ți revii pentru că ai arătat în anii ăștia de când te citesc că ai potențial enorm🙂

  6. Gresit! Sunt persoane care te plac si cand esti cu ochii tristi, sunt oameni care se chinuie, asa cum stiu ei, sa iti aduca zambetul pe buze ..
    Ai sa iti revii, ai sa faci TU sa iti fie bine cumva! Hug.

  7. Unii nu-si gasesc locul pentru ca ei… “nu pot sta locului”.Sper din suflet sa vina cat mai curand schimbarea de care ai nevoie!
    Iar oamenii, cei care te iubesc, nu te gandi ca nu te plac atunci cand esti trista, lor nu le place decat starea în care te afli tu.

Împarte o felie de grapefruit :)

