Hristos a înviat!

Hristos a înviat! Din păcate în dimineaţa asta nu m-a spălat mama cu ou roşu în obraji (ca să fie fata rumenă) şi ou alb (ca să fie fata bălaie); nici măcar cu bănuţi- ca să fie fata bogată. Mulţi ani la rând, obiceiul acesta a fost motivul pentru care mă trezeam în dimineaţa de Paşte, al doilea era scobitul brânzei din pască.

Am fost şi la muncă azi; dacă ar şti mama, m-ar pune să pup toate icoanele din biserică, făcând mătănii şi rugăciuni de iertare. Pentru mine, cel mai mare păcat de azi a fost că, am uitat să mă bucur, cum făceam când eram mică, de tot ce însemna cândva Crăciunul şi Paştele. Când o să am o fetiţă însă, am să o spăl pe faţă cu ouă şi penny, ca să ştie şi ea!

A fost o zi lungă. Lungă cât capătul unui ou neciocnit.

6 thoughts on “Hristos a înviat!

  1. Eu nu am urmat obiceiul cu spalatul cu ou rosu si banuti in copilarie, in schimb il urmez de cand m-am mutat cu prietenul meu. Si astazi mi-a pregatit apa cu oul rosu si banutii.
    In rest, noi am reusit sa petrecem cu familia astazi insa la fel, parca nu mai este bucuria din copilarie, Pastele nu mai are farmecul de alta data. Mai frumos si mai mult te bucuri ca si copil decat ca adult, framantat de griji si treburi.

  2. Adevarat a inviat, kinder! Lasa ca te faci tu mare! Si pe mine ma spala mamaia cand eram mica la fel! Dar a trecut ceva timp de cand nu a mai facut minunea cu ouale rosii si albe si banuti in cana dis de dimineata…. Asta nu inseamna ca nu imi aduc aminte cu placere de momentele alea. Era ceva magic in diminetile de sarbatori. Acum nu prea mai sunt. Insa eu sunt convinsa ca toata magia vine din energia creata din dragostea oamenilor langa care esti si ca or sa mai apara dimineti de Paste si de Craciun magice. Or sa apara, or sa dispara, or sa apara din nou…

  3. Adevarat a Inviat
    Intr-un an am vopsit oua cu acuarele,numai sa simt ca e Paste.Intr-un an,cand eram departe,asa ca stiu ce simti si-mi pare rau.

Împarte o felie de grapefruit :)

