Time. I don’t need time…

Defapt, nu avem nevoie de timp ca să ne dăm seama; nu avem nevoie de timp ca să iertăm, nu avem nevoie de timp ca să ne implicăm, nu avem nevoie de timp ca să demonstrăm. Iubeşti sau nu. Vrei sau nu. Ierţi sau nu. Te schimbi sau nu. Despre asta e vorba…

Şi de ce, atunci, cerem o amânare, când ştim din start ce ne dorim, ştim din start ce putem face, ştim din start unde o să ajungem. Eu sunt aici zilnic. Nu mă fac dispărută pentru ceva timp în care alţii să realizez ceea ce ştiu deja. Eu simt zilnic. Nu-mi opresc sentimentele pentru câteva mii de minute, ca să-şi tragă sufletul celălalt.

Eu mă enervez şi mă consum, în timpul meu, pe care nu pot să-l opresc, nu pot să-l şterg şi nici nu pot să îl împing, ca să ajungă mai repede unde îmi doresc- la momentul de linişte. Eu n-am nevoie de timp, eu vreau să îmi trăiesc timpul meu, fără să mă opresc pentru nimeni, fără să mă calmez pentru cineva, fără să dau şi fără să iau din timpul nimănui.

N-am nevoie de câteva zile să-mi revin. Deja mă simt mai bine! Grapefruits în nervi- sună delicios😆 Tic-tac, tic-tac…

7 thoughts on “Time. I don’t need time…

  1. Omul folosește timpul ca și scuză când de fapt este vorba de ceva de genul : “Nu pot acum/nu sunt pregătit pentru a merge mai departe/într-un fel îmi place să rămân aici și să nu iubesc, să nu iert etc.” … cam despre asta cred că este vorba. Timpul nu există, deci, practic, este o scuză falsă, o iluzie.

  2. Cred ca vezi lucrurile prea simplu.Uite, eu pot sa spun ca m-am schimbat, dar nu am nevoie de timp sa arat acest lucru? (si mai ales ceilalti pentru a se convinge). Pot spune ca iubesc si pot ierta orice,am nevoie de timp sa arat si sa conving ca-i asa.Tu ai spus de multe ori ca oamenii nu se schimba.Nu ai crede într-o grabnica schimbare…
    Cadem si (ne) julim genunchii si tot trebuie timp sa ne vindecam.De ce ar fi altfel cu sufletul? Daca ni s-a gresit, el de ce nu ar avea nevoie de timp sa se vindece si sa ierte? Eu ma bucur sa spun ca nu urasc pe nimeni, dar în unele cazuri am retinut timpul si am facut perioade lungi din drumul spre iertare sau uitare, chiar daca pe mine m-a durut mai mult decat pe cel care a gresit.

  3. Mi-ar prinde bine să aud asta în fiecare zi, că am un stil de-a amâna lucruri la nesfârșit, căutând pretexte gen “nu e timpul potrivit” și așteptând momentul potrivit, care parcă nu-i niciodată cel prezent..

  4. Sarbatori fericite! Sa fiti sanatoasa, domnisoara Mariana, sa gustati tot ce inseamna viata (de Grapefruit), toate vitaminele sa le gustati si sa cresteti mare si puternica; sa le povestiti “englezoilor” cat de frumoase sunt obiceiurile noastre de Paste, sa moara de ciuda ca nu sunt si ei aici…. Si sa inteleaga cat de frumoasa e tara noastra, tara lui Dracula, unde printul Charles a vizitat ceva sate ardelene cu timpul ramas “la lent” si i-a placut; tara care are un rege din stirpea regilor europeni, neam cu regina Elisabeta a II-a….

Împarte o felie de grapefruit :)

