Te iubesc. Te iubesc? [44]

“All sorrows can be borne if you can put them into a story.”

— Isak Dinesen

Imediat după ultima prezentare, am semnat un contract cu cei de la Elite, pentru 6 luni. Lucrurile au început să se aranjeze, mă simţeam mai bine, acum când nu mai eram împreună cu Matei. În ziua când m-am dus să îmi iau lucrurile din apartamentul lui mi-a zis că i-am distrus viaţa şi că regretă faptul că m-a cunoscut cândva.

M-a durut. Undeva, în sufletul meu, mi-am dorit să mă ia de mână, să mă trântească în patul nostru din dormitor şi să nu mă mai lase niciodată, dar în felul acesta ştiu că totul ar fi revenit la… Întotdeauna mi-a fost frică de faptul că, dacă aş pleca dintr-o relaţie, celălalt nu şi-ar călca pe mândrie ca să vină după mine, ca să lupte pentru mine, că să facă orice-urile alea prosteşti ca să mă recucerească. În relaţia cu Matei eram sigură că aşa ceva n-o să se întâmple niciodată.

N-am zis nimic. Am reuşit doar să-i întorc o privire plină de ură pentru că, nici acum, când totul se terminase, nu m-a lăsat să visez, să sper că, dragostea, în formele ei, poate fi învingătoare, frumoasă, perfectă, umilă… Am trântit uşa, aşa cum mi-am dorit întotdeauna să-i fac, când se ţipa la mine, din motive absurde. Ştiu că l-a scos din sărite, doar că, de data asta, nu mai avea la cine să se răstească- a rămas cu ura în el.

– S-a terminat, mi-am zis. De data asta chiar s-a terminat. Am stat acolo, pe scară, la etajul 3, râzând cu lacrimi, speriată de faptul că sunt liberă şi pot face ce vreau eu. Dar ce?

10 thoughts on “Te iubesc. Te iubesc? [44]

    • INTJ, noi oare ne mai cunoastem si de pe alta platforma de socializare?
      Mi-ar placea sa fie asa…eu eram beautiful-witch..

      • da … inca mai rad de fiecare data cand imi amintesc de duelul cu fat frumos, purtator de centura “neagra” si curajos aparator al celei care l-a vrajit. doar in povesti balaurul moare. :))

  1. “Întotdeauna mi-a fost frică de faptul că, dacă aş pleca dintr-o relaţie, celălalt nu şi-ar călca pe mândrie ca să vină după mine, ca să lupte pentru mine, că să facă orice-urile alea prosteşti ca să mă recucerească.”->cred ca asta e cel mai adevarat lucru pe care l-am citit in ultimul timp.:)

    • Pentru că e adevărat… Toate fetele, cred, au teama asta. Nici n-ar pleca, nici n-ar mai sta, dar parcă şi-ar dori să se ştie dorite, chiar când relaţia e pe muchie de cuţit.

  2. Cate pasje am regasit din ce am simtit si eu….
    Mda, pe urma mi-am dat seama ca doar in filme se intampla asta, de dragul scenariului. In realitate, el, m-a sunat a doua zi sa-mi spuna ca ii e greu , ca e casa pustie in toate sensurile, ca el nu poate sa mai doarma acolo…

    • Nu întotdeauna celălalt poate să sune şi să spună asta. Din mândrie, din frică să nu fie refuzat sau, de ce, din prea multă siguranţă că ea o să se întoarcă oricum.

  3. “[…]speriată de faptul că sunt liberă şi pot face ce vreau eu”
    cate fete cunosc in situatia asta.. si nu pot sa le inteleg. de ce sa stai cu cineva, care iti taie aripile si le ascunde undeva. unora le ia o vesnicie sa le gaseasca.. insa cele mai multe, de frica ca au uitat sa zboare, nici nu le mai cauta.
    asta nu e dragoste, asta e dorinta de posesiune.

    • Cel mai grav, într-o relaţie, din pct meu de vedere, dar şi din experienţă, este gelozia dusă până la extreme, inclusiv dorinţă de posesivitate. Groznic!

  4. Asteptam atitudinea asta de multe parti…foarte multe parti.
    Aleluia…deci…in sfarsit a scapat de Matei,ceea ce e absolut revigorant.Urasc genul lui Matei de barbat…genul ala care odata ce intra in viata unei fete isi intinde tentaculele peste toate aspectele vietii ei pana cand la un moment dat respectiva individa uita cum e libertatea ei.Imi pare bine ca a triumfat,nu dragostea, ci eliberarea de o dragoste toxica.O sa mai scrii in continuare?:D

Împarte o felie de grapefruit :)

