Mi-e dor de voi, fetelor!

Mi s-a făcut dor de facultate, profesori şi colege. Chiar dacă în timpul facultăţii eram mereu preocupate cu eseuri, lucrări, teze, sesiuni, job-uri part-time şi full-time, am avut momentele noastre, care acum, departe şi ca timp, şi ca spaţiu- îmi fac plăcere pentru suflet şi inimă.

Am fost doar fete în grupă- câte un băiat ici-colo, pierdut la câte un curs, dar n-am simţit invidie sau ură între noi şi, slava Domnului, frumoase mai eram, una şi una. Fiind la Asistenţă Socială, nu am avut colege cu figuri de piţipoance, ci simple, glumeţe, sociabile, frumoase şi deştepte.

Mi-e dor de voi toate, chiar şi de unele fete din celelalte grupe. Sper că sunteţi acolo unde vă doriţi şi vă invidiez noile colege pentru că vă au alături. Oana, Alexandra, Flory, Flori I., Pansy, Corina, Cătuţa, Dana, Ana, Iulia, Anca- îmi e dor de voi! Urâtelor!

22 thoughts on “Mi-e dor de voi, fetelor!

  1. Asa mi s-a intamplat si mi se intampla si mie. E ciudat cum ne grabim spre viitor si apoi ne intoarcem cu amintirea in trecut.

  2. da..si mie mi se face uneori dor de timpul petrecut impreuna in facultate si de cat de mult radeam.astazi mi s-a parut ca o vad pe corina cand coboram din autobuz..nu stiu daca era ea..parea mare, adult:)

    sper si cred ca iti e bine acolo unde esti.
    toate gandurile mele bune:)

    • Da, mă mai uit la pozele voastre pe FB şi îmi pare că unele dintre noi s-au schimbat. Mai vb cu Cătă şi Cori pe messenger… Mi-e bine, momentan, multumesc.

      Pupici cu dor :*

  3. se pare ca toata lumea e …in the “dor” mood…si mie tocmai mi-a lasat comment o prietena pe facebook la o poze cu gasca noastra de fete, de cand ne distram in facultate…ca ii este dor de noi… ;))

  4. Draga Mariana,

    Legat de cele spuse de tine mai sus – mai tii minte cand eram in cabinetul domnului Adrian DAN, si eram cu licentele – iar tu ai inceput sa plangi (crezand ca nu vei apuca sa termini licenta, dar noi ti-am spus ca o sa fie bine si ca o sa reusesti) – asta mi-a venit in minte cand am citit!

    Si mie imi este dor de acea perioada, imi este dor de atmosfera de la cursuri – si chiar ma bucur ca am fost grupa cea mai mica (parca 15 fete si cate un baiat ici – colo).

    Imi este dor cand ne duceam la Social Club….

    Cand mergeam la Biblioteca la bere….

    Poate o sa facem candva o intalnire!

    Te pup,

    Flori I

    • Da,
      eram aşa de supărată, pe mine, în primul rând, pentru că am lăsat pe ultima sută de metri, iar voi aveaţi deja licenţa gata, în timp ce eu… Dan Adrian a fost cel mai bun profesor.., şi mai ţii minte cât l-am înjurat la primul examen cu el, când aveam impresia că o să ne mănânce?

      Mi-e dor de Social Club şi de ficăţeii de acolo😦 Când vin în Bucureşti, asta facem, cu siguranţă!

      • Da, imi aduc si acum aminte de primul examen cu Dan Adrian – cele mai mari emotii pe care le-am avut la un examen la facultate (in afara de licenta si admiterea la master). Da, asa este – Dan Adrian este cel mai bun profesor din facultate!
        Desigur, cand esti in Bucuresti – da un semn si mergem la Social Club!

        Te pup,

        Flori I

  5. Isn’t that sweet??:)
    Si mie mi-e dor…si sper din tot sufletul sa-ti fie bine acolo!!!
    Pupacesc gropitza, cu drag..:)

Împarte o felie de grapefruit :)

