Eiiii, am învăţat să merg pe bicicletă!

Nu ştiu ce mi-a venit azi, dar mi s-a făcut poftă de mers cu bicicleta, aşa că am ieşit cu toţii în parc. Băieţii s-au plictisit rapid să îmi ţină şi mie ghidonul şi m-au abandonat, aşa cum fac de obicei, dar eu mă descurc şi singură, nu-i problemă.

Am fost aşa de fericită când, după 5-10 încercări, mi-am luat avânt şi am pedalat singurică, iar după aceea, mă încurcam de fericire, uitam să dau din pedale, de bucurie că pot să merg. Mai am de lucrat la frâne, curbe şi atunci când e valea prea abruptă.

Nu se putea fără vânătăi, deşi nu am căzut, dar m-am lovit în pedale, atunci când frânam brusc- de mi-au curs şi nişte maţe de la călcăi- aşa, ca amintire pentru ziua de azi. Sunt super-super încântată şi mândră de mine că am reuşit şi abia aştept să ies iar cu bicla!!!

Se poate, deci, şi la 24 de ani să faci asta şi, după părerea mea, e mult mai uşor decât cu rolele. Îmi doresc o bicicletă drăguţă acum, aşa cum avea Phoebe în serialul Friends. Eiiiii!!!

poză

74 thoughts on “Eiiii, am învăţat să merg pe bicicletă!

  1. He he .. mult noroc in continuare si primavara sa tina cat mai mult cu tine ;))
    Aaaaa si daca tot ai invatat sa mergi … sa te insoteasca in plimbari😛

  2. Si eu am invatat la 23 de ani si da, se poate invata oricand numai dorinta si vointa sa fie. Eu am invatat sprijinita si cu instructiuni clare :)) dar incetul cu incetul m-am descurcat singura, de curand chiar am participat la BikeWalk de ora pamantului🙂 E o senzatie superba sa mergi cu bicla prin parc si sa iti fluture vantul prin par😀 e o senzatie de libertate f faina! Felicitari!!!

  3. Stii ca nici eu nu stiu sa merg pe bicicleta, nu? Chiar azi radea Emma de mine ca ma urc pe motociclete dar nu stiu sa merg cu bicicleta. :)) Dar hei, se pare ca nici DianaEmma nu stie sa mearga, INCA n-am ramas ultima! :))

  4. Stiu sa merg pe bici🙂 Cand o fii mai cald ma plimb,pentru ca la mine e parcul relativ aproape si pot inchiria cu buletinul pentru doua ore😛 Intr-o ora cam asa ma si plictisesc😆

  5. Deci, dacă “băieţii sunt răi” pentru că te-au învăţat să mergi pe bicicletă, şi eu pot spune la fel: “fetele sunt rele”, pentru că o fată m-a învăţat să merg pe bicicletă. Îmi amintesc că mergeam şi ea ţinea bicicleta. La un moment dat, am observat că … rămăsese în urmă, departe. A fost atât de rea încât m-a lăsat să învăţ!

  6. Felicitari….eu in liceu eram mare biciclist pentru ca faceam naveta la liceu cu bicicleta…era la 8 kilometri distanta liceul si cu bicicleta faceam 30 de minute iar pe jos 1 ora si 30 de minute….

  7. Felicitări🙂 șă ai aprte de aventuri în plimbările cu bicilceta ;)… eu am învățat un pic mai devreme..da faza e că, m-a învățat o prietena cu vreo 4 ani mai mică ca mine..deci eu undeva eram clasa 8😀 și ea era clasa a 4…de a zâmbete au fost atunci🙂

  8. Felicitari! Eu ma chinui de ani buni sa invat, dar mai am o viata intreaga inainte, poate intr-o zi vine si soarele pe strada mea🙂

  9. Cand am invatat sa merg prima oara pe bicicleta nu stiam sa pun frana si saream pur si simplu si puneam picioarele jos ca sa o opresc…pana am intrat intr un mos.:D

  10. Eu cand aveam 4 ani am invatat sa pedalez. pe o bicicleta din aia mare cu cadru. era a tatalui meu. am cazut si mi-am rupt piciorul. am stat 3 luni cu el in ghips, dar tot nu m-am lasat. in clasa 1 mergeam singura cu bicicleta la scoala cam 3 km..
    eh, ce vremuri..poate o sa fac un post despre prima mea experienta pe bicicleta de 3 ori mai mare ca mine.:P
    si tu, tu sa exersezi..ca odata invatat, mersul pe bicicleta nu se uita niciodata

  11. Eram în vacanţa dintre a VIII-a şi Liceu (vorbesc de vara lui ’68, înainte de Cehoslvacia). Mergeam la Cluj (pe vremea aceea era fără Napoca!), cu bicicleta antică şi străveche, ca beau o cafea la nisip şi cu speranţa unui pupic de la Noni. Făceam o oră şi 40 de minute încolo şi o oră şi 50 de minute încoace (Feleacu’ era mai a’ dracului dinspre Cluj!). O dată, coboram Feleacul şi aveam pe la “punctu’ mort” vreo 60 la oră şi … mi-a sărit lanţul de la bicicletă. Ca să nu fiu obligat să zbor, ca un îngeraş fără aripioare!, am început să pipăi încetişor fr’na – era tip piston! – şi, după vreo doi kilometri am putut să culc bicicleta pe iarba din şanţ. Nici o rană, nici un mort, doar … Am sta vreo jumătate de oră în poziţia Gânditorului de la Hamangia, fericit că am avut frână şi … minte!!!

  12. Ha.. super. Tin si eu minte cand am invatat sa merg pe bicicleta. Eram mai “tanar” un pic decat tine. Aveam vreo 4 ani. Prima bicicleta a avut roti ajutatoare. Bicicleta in adevaratul sens al cuvantului am avut pe la 7 ani si mai tin minte ca era visine :))

    Nu uita cotierele, genunchierele si musai casca.😀

Împarte o felie de grapefruit :)

