Te iubesc. Te iubesc? [43] [Trifoi cu patru foi]

Noi, oamenii, suntem atât de complicaţi- milioane de frunze norocoase de trifoi, ascunse prin fire de iarbă. Cine stă să ne caute? Cine stă să ne descopere, decât la întâmplare, iar când suntem descoperiţi- e destinul nostru să purtăm noroc. Eu nu sunt frunză de trifoi, cineva mi-a rupt o petală şi a ascuns-o la sân, punându-şi o dorinţă. Eu nu mai port noroc, decât cu trei petale, a patra bate la inima lui, cea mai norocoasă dintre toate.

Când e vorba de iubire, avem braţe de iarnă şi suflet de primăvară. Am vrea să zburăm, dar preferăm să ne târâm în genunchi, înfingând seminţe de speranţe, precum face ţăranul cu bulbii de ceapă sau cartofi. Cine-i garantează lui că n-o să fie secetă sau inundaţie, de o să-i compromită toată munca? Cine?

Mi se topise, pentru o vreme, braţele alea de iarnă, dar nu s-au prefăcut în aripi, cum aş fi sperat. Ştii când auzi sute de “te iubesc”-uri şi răspunzi, cu acelaşi număr “şi eu”? Încearcă numai să nu răspunzi când celălalt îţi spune asta, poate mai sincer ca niciodată, şi o să vezi că uneori nu e nevoie de confirmare ca să îl faci să tresară, ci de infirmare.

3 thoughts on “Te iubesc. Te iubesc? [43] [Trifoi cu patru foi]

  1. deci Graaapefruitsss!! deci imi era dor, dar nu numai de titlu “Te iubesc. Te iubesc?” vreau si povesteaaaa!!🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

