România vs Moldova

Am observat, de la o vreme, că a crescut numărul cititorilor de Grapefruits din Moldova. Am avut impresia că sunt citită doar de cei din România- o parte din vină fiind a mea. M-am axat pe amintirile pe care le-am tot adunat de când am plecat de acasă, iar cele din Moldova au rămas prin oracole, cutii cu scrisori, caiete de poezii şi jurnale ascunse prin locuri secrete.

Sunt conştientă că am mai mulţi cititori din România, dar tare aş vrea să ştiu numărul celor din Moldova, chiar dacă sondajul nu este decât unul relativ. Poate cu ocazia asta scot la iveală nişte lucruri de dincolo de Prut, atât de dragi mie.

28 thoughts on “România vs Moldova

  1. parerea mea e ca te alinti! nu conteaza cine te citeste cat, cati de multi se regasesc in ceea ce scrii. daca faci clasamente, ma dezamagesti…inseamna ca scrii de dragul de-a promova in feedjet-uri…mi-ar displace ideea…vreau sa te citesc pentru ceea ce insemni…o gandire fresh…daca vrei clasamente…imi pare rau, te si sterg din blog roll!
    normal ca, fata de tine, sunt un mic anonim…mai mult ca sigur, n-am cum sa-ti starnesc vreo traire, ca blogger, ma refer…

      • Căpcă1, nu am vrut decât să ştiu, în medie, câţi oameni din Moldova mă citesc, pentru că îmi sunt dragi. Nu văd de unde ai înţeles că vreau să fac clasamente sau că vreau să promovez ceva. În general, nu-ţi înţeleg atitudinea puţin violentă.

        Nu m-am considerat niciodată bloggeriţă importantă şi nici pe alţii anonimi şi NICIODATĂ- NICIODATĂ n-am ironizat când au greşit comentatorii, ba nici nu le-am atras atenţia, înţelegând dacă s-au corectat pe parcurs.

        Ce s-a întâmplat? De ce atitudinea asta?

Împarte o felie de grapefruit :)

