Ce înseamnă să fii blogger cinstit?

Nu mă refer la aspecte legate de viaţa personală, căci unele lucruri, nici cei care le scriu nu le ştiu sigur, poate şi din motivul acesta scriu, ca să-şi citească gândurile printre rânduri.

Mă refer la acei bloggeri care scriu câte un articol în care critică un alt blogger, dând impresia că aşa e el, sincer, curajos şi spune lucrurile în faţă. Toţi-toţi (cu o singură excepţie) pe care i-am citit, în sinceritatea lor, au scris asta din motiv personal. Ba că nu l-a băgat nu ştiu ce Zelist-ian în seamă, ba că i-a şters nu ştiu ce comentariu, ba că l-a copiat, ba că X-ulească e proastă şi grasă.

A fi sincer nu înseamnă să scrii un articol când ai fost muşcat tu de cur, iar în general să pupi fundurile altora, chiar dacă sunt bloggeri nesimţiti- corect, cu alţii, nu cu tine. Atunci nu te deranjează, nu? A fi sincer nu înseamnă să îl pui la colţ pe un blogger pentru o greşeală, dându-l drept exemplu pentru o generalizare. Se plâng unii de hateri printre comentatori- slava Domnului, sunt atâţia şi printre cei cu bloguri.

4 thoughts on “Ce înseamnă să fii blogger cinstit?

  1. fiecare avem rautatile noastre – tin de perceptii, atat cele personale cat si de ale tertilor. E destul de sensibil subiectul, insa rautatea omeneasca este pe toate drumurile, in toate dozele…😦

  2. Chestia asta e valabilă şi în afara blogosferei🙂 Puţini îndrăznesc să “facă dreptate” când nu sunt ei cei nedreptăţiţi. Eu am practicat des nebunia asta (şi încă o practic), dar n-a dat întotdeauna rezultate. Uneori, când vrei să faci un bine, ţi se răspunde că te bagi ca musca-n lapte şi, culmea!, tocmai de către cel pe care vrei să-l ajuţi. Aşa că majoritatea preferă “să nu se bage” în problemele care nu-i privesc în mod direct.
    Recunosc că mi-ar plăcea ca prietenii mei să sară în ajutorul meu la fel de des cum o fac eu pentru ei. Fără să le-o cer. Dar marea lor parte “nu se bagă” (urăsc cuvintele astea!).

  3. Sincer, nu am facut niciodata asta. Nu am probleme cu nici un blogger…doar suntem cu totii colegi de breasla, de barfa, de stat la cafea/suc/ceai si de citit ce mai are fiecare de impartasit…:D

Împarte o felie de grapefruit :)

