Ştiaţi că…? [34]

Ieri am ieşit cu aparatul de fotografiat în parc- zi frumoasă, cu aproape 20 de grade C. La un moment dat, un cuplu de indieni mă întreabă dacă e scump aparatul şi dacă aş putea să le fac nişte poze- pentru că nu au. Păreau atât de simpli, simpatici prin asta. Le-am făcut câteva poze şi, când le-am spus să se sărute- au zic că nu au voie.

Ok, mi-am zis. Probabil sunt de puţin timp împreună şi nu au voie să se sărute decât după căsătorie- ei bine, nu! Sunt căsătoriţi de 6 ani şi au un băieţel. Mi-au zic că nu au voie să se sărute în public, nici să facă alte gesturi tandre, decât în intimitatea lor. Ciudat, ne-am spune noi, cei care ne lingem pe boturi la fiecare colţ de stradă şi ne pipăim prin metrou.

La plecare, Saileela mi-a spus: “- O să te consider prietena mea din Birmingham.” În dimineaţa asta le-am trimis pozele pe mail. Sper să le fac un moment de bucurie, aşa cum mi-au făcut şi ei mie, ieri. Nu ştiu de ce sunt aşa, dar tare îmi sunt dragi oamenii care îşi arată emoţiile, iar prin asta te furnică la suflet.

Până la urmă, a pupat-o pe obraz. Ea s-a emoţionat, a roşit. El a luat- o de mână şi au râs împreună, de parcă ar fi comis o crimă, dar nu i-a prins nimeni. Am văzut atâtea cupluri sărutându-se, dar niciodată, până acum, n-am simţit că un sărut poate să însemne atât de mult, încât să-l păstrezi doar pentru tine şi partener, ca şi cum ar fi o avere. Este, o fi?

26 thoughts on “Ştiaţi că…? [34]

    • Dap, am văzut multe la volan, doar cu ochii descoperiţi. Ultima oară când am mers cu autobuzul, era una complet acoperita, chiar şi pe ochi- cu o pânză puţin transparentă

  1. Ce m-ai emoționat cu articolul ăsta, Grepf … îți mulțumesc pentru că mi-am început ziua foarte bine :*

  2. Sweet🙂 Da, in cultura lor nu le este permis sa-si manifeste iubirea in public ( ceea ce mi se pare aiurea chestia cu sarutul,stii ca nici in filme nu le era permis pana astazi,deoarece am vazut un film indian in care se sarutau unii,dar acum se fac alte filme decat cele vechi ).

  3. Foarte frumos si sensibil scris🙂
    Cat de multe putem invata unii de la altii…iar locuitorii Indiei au atatea sa ne spuna si sa ne invete despre tot ce inseamna iubirea si spiritual🙂
    Parerea mea.
    Multumesc pentru articol🙂

  4. cand doi oameni se saruta (sau fac orice alt gest comun) … ochii nu ne arata decat imaginea … cand de fapt acolo e mult mai mult. a ne limita a crede ca doar spectrul luminii reflectate e realitate … nu prea cred ca-i cea mai buna varianta. a ne inchipui ca stim ce simt cei doi … e ca si cum mergi sa cumperi ciocolata: sunt ‘spe feluri in raft, gusturile insa difera (nu numai d.p.d.v. a continutului ciocolatei, a papilelor gustative a persoanei care savureaza ciocolata ci si modul in care creierul acelei persoane interpreteaza acel stimul).

    pe de alta parte, ce-am scris nu-i ceva nou, acel “mult mai mult” fiind adevarata amenintare de care ne temem atunci cand cadem prada geloziei … nu actul sexual in sine.

  5. Vai vai vaai,cat de dulci sunt!Mi s-a facut inima mica mica la postul asta.Poate ei apreciaza altfel toate gesturile tandre,le asteapta cu nerabdare..chiar sunt niste gesturi specifice cuplurilor,la noi si-au pierdut din efect.Parca dupa primul sarut fluturasii dispar,la ei nu.

  6. da.dragut dragut…dar probabil nu ar fi trebuit sa pui si pozica in care o pupa…i mean…………………………………………………:)

Împarte o felie de grapefruit :)

