Ascultă

Vroiam ieri să scriu despre cum profită artiştii de inima noastră şi de ceea ce ni se întâmplă. Chiar mă întrebam, ne reprezintă muzica pe care o ascultăm sau noi o reprezentăm pe ea? Scoţi două melodii- una tristă, una veselă- şi împaci pe toată lumea, pentru că oamenii percep mai greu stările dintre.

Eu nu ascult muzică tristă când îmi chiş ochii- nu de alta, dar nu vreau să-mi pun singură sare pe rană, cu atât mai mult când rana nu e făcută de mine. Eu nu am folder de muzică în calculator, caut ce îmi place şi ascult pe moment. Rar ascult un cântec de mai multe ori. Mi-am dat seama că de vre-o 5 ani nici măcar nu mai am cântăreţ/ formaţie preferată…

DAR, azi nu am mai vrut să scriu despre asta, ci să vă spun despre :arrow: StereoMood– post de radio unde îţi alegi muzica după dispoziţia pe care o ai. Am furat pontul de pe Facebook şi trebuia să mă scap cumva de păcat, împărtăşind cu voi. Sper să vă mood-uiască. O zi bună să aveţi, vitaminizaţilor.

Mulţumesc Alexandru Jr

2 thoughts on “Ascultă

Împarte o felie de grapefruit :)

